Dubai çikolatası ile başladı. Dubai lokması, Dubai lokumu, Dubai bombası, Dubai pidesi vs diye gidiyor.🤣 Tezeğini çıkarmakta ülkece üstümüze yok sanki 🤔

Dubai çikolatası ile başladı. Dubai lokması, Dubai lokumu, Dubai bombası, Dubai pidesi vs diye gidiyor.🤣 Tezeğini çıkarmakta ülkece üstümüze yok sanki 🤔

Bugün yedim 7 Euro'ya eşim almış. Bir tane denedim. İnanın durum çok vahim. Popüler kültürün çıkardığı ucuz bir cikolata. Eşim alman arkadaşlarına vermiş. Hespi sadece yüzlerine bakmış. Ve başlarını salllamis. Cunki çok abartilmis bir ürün. burada en ucuz çikolata bile bundan bin kat güzel ya da sahip. Birde Dubai çikolatası deniyor ama asla yakından alakası yok bu olsa olsa türk cikoltasi olur. Cunki içindeki malzemeler Türklere ait. İkincisi ise. Üstünde bir arapça yazı bile yok Türkçe İngilizce. Bu kdar birde çok ağır
Sosyal medyada bir video var. Türkiye'den yabancı bir aile Dubai çikolatası almış Ülker açıp bakıyorlar içindeki ile resim aynı değil. Çikolatayı geçtim. Lokumu lokması pidesi vs de türedi. Dubai ile
Alakası yok ama adı Dubai
Aslında tamam yeni bir şeyler keşfetmek güzeldir yeni lezzetler keşfetmek bunun duyurulması güzeldir hatta bunu bazı insanların denemesi güzeldir ama bunu böyle çılgınca hayatımız boyunca sanki hiç yiyecek görmemiş gibi davranmayı doğru olmaz
Cevap
6Cevap
Evet artık suyu çıktı
Türk kültüründen çıkan lezzetlerin başına bile Dubai koymuş sömürge olmayı seven pek çok görgüsüz halkımız.
Niye Dubai olunca hem daha pahalıya satılıyor hem de meraklısı çok oluyor 🤣
Dubai baklavası diyip baklavamızı pazarlayanlar. Dubai çiğköfte. Şimdi bunlara bir şey diyeceğim de kurallara müsade etmiyor 😛.
Ben diyeceğim modum 🤣 daha yeni bir tane lokanta Dubai tatlısı diye pudingin üstüne fıstık serpmis 🤣 bir de bunu reklam olarak ınstagrama vermiş
Reziller 😹. O kadar Dubai meraklılarsa Dubai'ye gitsinler 😛.
Ya sen ne diyorsun Google haritalara açıp hangi ülkede olduğumu kontrol ettim kazayla başka ülkeye mi geldim diye 🤔
Yok canım, görgüsüzler diyarı diye bir yere giriş yaptın 😿. Çık oradan, çık. Boğulsunlar 😛.
Coğrafya kadermis çıkamıyorum 🥹
Elbet bir gün Dubaililer de kapatılacak 😎.
Hayır çaktırmadan Dubai vatandaşlığı mı almaya çalışıyor millet 🤔
Evet 😿.
Neyse ben gidip Dubai cipsi yapayım bakarsın tutar 🤣
Osmanlı tokadı geliyor 😹.
Hahah niye benim neyim eksik yapanlardan 🤪
Seni de kaybetmeyelim 😿.
Çok abarttilar sonumuz hayır olsun 🤣
Biri daha dubai bilmem nesi derse şapalağı koyucam kafasına
Şu an ki hislerim🤣 Instagram'da reels de çıkıp çıkıp duruyor. Hayır içine kadayıf fıstık atan adına dubai bilmem nesi deyip satmaya çalışıyor.
Garip olan şu ki sadece türkiye de ünlü oldu gibi, yabancılar bu kadar abartmadı
Abartıldı gına geldi hem de
Fırında bile Dubai çikolatası satılıyor hadi onu geçtim Dubai baklavası Dubai bombası pudinge fıstık döküp Dubai tatlısı diye satıyorlar 🤣 ağzından Dubai lafı çıkanları boğazlıyasım geliyor
Dubai çikolatası makyajı bile çıkmış 🤔
Kadayıfla makyaj mı yapıyorlar 🤔
Yeşil ve kahverengi rengine sahip makyaj malzemeleri ile makyaj yapıyorlar
Midem bulanıyor artık
benim de valla
iyi para kırdılar
Valla öyle bir tiksindim ki yiyecek olsam da yemem artık 🤣 Fırına gidiyorum Dubai Çikolatası 200 TL diye koymuş arkada sen fırınsın ne çikolatası
Bi tane bile yemedim ama çok isterdim. Harika görünüyor ya
Aynen artık migdem kaldırmıyor
Bizim ulke boyle iste
Cidden cok abartildi duymak bile istemiyom
Ben de fırına gidiyorum Dubai çikolatası. Reels izliyorum fıstık atmışlar pudinge Dubai tatlısı demişler. Millet iyice kafayı yedi
Ben seviyorm
Dubai pidesi yedin mi 🤔
Yemem
Hani seviyordun 🤔
Sadece çikolata
evet çıktı gerçekten
Çikolata tuttu diye bu kadar da abartilmaz
Yemedim hala😂
Ben de yemedim yiyesim de yok zaten tiksindim
Ne yaptım ne de yedim
İğrenç gözüküyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?