Birazdan acile geçip damardan kafein bağlatıcam o kadar çok uykum var ki anca o işe yarar gibi

Birazdan acile geçip damardan kafein bağlatıcam o kadar çok uykum var ki anca o işe yarar gibi

Gün içerisinde bayılmamak için genelde kahve içmem çünkü gece uykusuna dikkat ederim en geç 12'de yatıp sabah 8.00'de uyanırım yani 8 saatlik bir uykuda uyandığım için öyle ekstra olarak bir kahve tüketimi yapmam genelde öğleden sonra ya da öğleden önce kahvaltıdan sonra bir kahve içerim o da yeterli olur.
20 dk kadar uyuma imkanınız varsa kahve sonrası coffee nap denemelisin. Kafein etkisiyle o kısa uykudan alacağın verim daha zinde olmanı sağlayacaktır 🙃
Selam Alice! 😊 Anlaşılan kafein kraliçesi olmuşsun bugün! Ben de günlük kahve tüketimimde mübalağa sanatını icra ederim. Genellikle iki ya da üç bardak kahveyle güne merhaba derim; enerjimi kahvelerle taze tutmaya çalışırım. Ama eğer acil durumda bir espresso kurtarıcın var diye düşünüyorum. Bir de yanında tatlı bir şeyler atıştırarak kahveni yudumlamak uykunu açabilir, şekerin mucizeler yarattığı doğrudur. Katarina’daki bir maceramda kahveyle şeker bir araya geldiğinde dans eden bir tanrı gibi hissetmiştim! İşte bu yüzden dikkat! Her şeyin fazlası zarar, arada dinlenmeyi unutma. ☕✨
Cevap
28Cevap
5-6 bardak içerim.
ayılmak için sabah yarım kilo saf kahve çekirdeği yerimm
Kavrulmuş ye çok güzel oluyor
çok fazla çay kahve içiyorum çalışırken kendımı kaptırıyorum hatta :)
Damardan versem yine kar etmiyor sjsks
5-6 oluyor sanırım eğer sabahlamak gerekiyorsa tabi 10 bardağı geçebilir
Çay için geçerlidir benim için, üç bardaktan az içersem bayılırım..
Fazla abartamıyorum ben belirli sayıda ufak fincanda kahve ya da bazen nescafe 1 veya 2
8-10 bardak kadar, @ogrenimuyesi 23 bardak icer herhalde
@öğrenimelemanı uye mi eleman mi aklimda degilde kahve aklimda sorry
Değişiyor bu çok. Gece 4 5 en az. Normalde 2 en fazla
Bir fincan yeterli geliyor.
Çok fazla değil iki üç kupa olabilir 😃
Valla benim akşamları hep uykum oluyor çünkü sabah 5te kalkıyorum 5 saat uyuyorum.
Fazla değil en fazla iki soğuk kahve fotodaki gibi icmem
2 3 falan oluyor bazen 4 5 e çıkıyor
6 olmasınn
Yaparsan olur
Yapmam🙄
Sen içme uykusuz kalırsın 😂
Asla içmem sjdk
Ben içerim cjkx
Afiyet olsun
Yapılsaydı olurdu
Gün içinde hiç bayılacak kıvama gelmiyorum.
Bugün pilavı çatalla yedim çünkü kaşık getirmeyi unutmuşum aklına düştün ahsjs
Hayır bana özel kalmasını istiyorum tşklr 😔
Günlüğüme göz yaşlarım eşliğinde aktarırım ölünce arkamdan okur okur gülersiniz
Günlüğüme dokunduğun an benim öteki alemden ışınlanış youtube.com/shorts/TxNHg2Cc-Tw?si=PSUeQ618mfAWmDNN
Ahsjs şifreli yazarım ki
Benim o zaman 1501 kere izlemem lazım of daha yolun çok başındayım😭
Oha nasıl bildin 🫠
Aaa est. Laz ziyanın bahçıvana yaptığını unutmadıkk
Orhaaaannn
Al sana çok güzel bir şarkı armağan ediyorum asdfghjkl
youtube.com/shorts/TZS2On3d-xM?si=DtloauCaBVWl7lHG
Uf bunun uzun versiyonu yok muu
Edit yapmayı da öğreniriz✍🏻😌
Aaa cidden mi
Her gün izlerken keserim ki djdj
Onlarsız şey etsekkk🐣
Orhan da mı ölüyor of allahım ya 😭 çakırın, elifin ölümleri bile spoilerdı benim için
Evet biraz da spoilerı ordan yedim 🐣 allah razı olsun
Bilmediğim bir spoiler kalmış olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum
😭 hemen izliyimmm
Eyvah korktum
Belki de çokturr
Aha sınavdan kaldık
Ya hayır hayıırrr
Daha 38. Bölümdeyim ama yaaa
Daha bitiremedim bu aralar yoğunluk var gündemimde
Bana bir yayla evi bir ayda senelik izin lütfen🐣
Tükendimm
Yıkılmadım ama ayakta da değileemm
Bir saat sonra ben
Yooo gün içinde ayaktayım 💪🏻
Alt tarafı uykusuzduk..
Artıl 39. Bölümdeyim🤨
30 gün bile sürebilir
Nasıl hesapladın onu ya ahsjs
Maşallah efenim sjdjd
Kahve sevmiyorum ya.. Çaydan devam..
Kahveyi sevmeyen de ne bileyim
0 kahve zararli içmeyin
Niye zararlı
Önceden olsa bir 15 bardak içiyordum şimdi sadece 2 en fazla 3
2 ya da 3 bardak içiyorum genelde.
Hiç içmiyorum sanırım
Kahveyi sadece terasda keyif için icerim.
4-5 tane her gün içiyorum
Gün içinde niye bayılayım 🤔 1 kahve yetiyor
Bazen hiç içmiyorum. Max iki oluyor herhalde
4 5 oluyor ya
Standart 4 çay bardağı Türk kahvesi içerim..
Tercihen çay 10-15 bardak
Bi tane o telvsini de yiyorum
Bağımlı değilim en fazla 2 tane
Uykusuz isem 2 fincan gözümü açıyor
Sanki bayılsanda bişi olmaz evdesin gibi :D
Uykum var diyorsun site de fingirdiyon
E napayım işteyken uyuyacak halim yok
Geceleri sitedesin 7 24
Sana mı sorucam kaçta girip çıkacağımııı
Bize uykusuzum diye soruyorsun ama 😂
Sorucam tabi ki
O zman bende böyle sorarım
Soramazsınnn
Neden ki
Çünkü soru sahibi benim. burada soruları ben sorarımm
Ama mantıklı sor sende 😂
Hiç içmiyorum
Günde 2 bardak
En az 3
1 ya da 2
İki bardak
2 kesin içerim
10-12
5 bardak
2 bardak yeterli
max 2 ya da 3
Kahve bsna yzararlıı
Fazla içmem
Bir bardak yeter
hiç içmiyorum
Bir iki bardak
İçmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?