baklavanın içini açıyoruz dubai kremasını koyuyoruz üstüne toz antep fıstığı koyuyoruz ve tarifimiz tamamdır 🥳😘😋

baklavanın içini açıyoruz dubai kremasını koyuyoruz üstüne toz antep fıstığı koyuyoruz ve tarifimiz tamamdır 🥳😘😋

Cevap
3Cevap
Dubai kreması ne ya Antep fıstığı niye dubaiye kaldı ben anlamıyorum ki 😅
güzel görünüyor
Bunun yanına ziftin peki filtre kahvesi çok yakışır
aaa nerden bildin tam da onu içmiştim az önce
İçime doğmuş
Ben baklava seviyorum şerbetli tatlı ile aram yok afiyet olsun sana
beyoglu marka krema guzel mi? harika gorunuyo fotoya bakinca bile gobegimden insulin vurma ihtiyaci hissettim
glikoz şurubu yok şeker var, o yönden daha iyi. Kalorisi biraz yüksek ama şöyle günde 1-2 çay kaşığı ağzın tatlansın diye yersen bir şey olmaz
Çiğköfte stokları mı tükendi🤔 çok normal olmuş bu yani olmamış çiğköfte koyman lazımdı arasına
beklemede kall
Eee bu bildiğimiz baklava işte, aslında sahiden de baklavadan ilham almışlar çikolatayı
Fıstık Türkiye'de yoktu zaten dimi adı Dubai oldu 🙄
Bensiz niye yiyin ha ayıp değil mi
oo gel hemen sen de
Bunu yersem Taksimden eve koşarak giderim
güzel kızlar tehlikede
Ilginc gözüküyor sana afiyet olsun
Bu nasıl güzel olur var ya
Hm nefis görünüyor afiyet olsun 😋
yenir gibi duruyor
Eline sağlık canım çekti 🙈
Bakarken şekerim yükseldi
Mükemmel gözüküyor
Müko
idare eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
FigmudSreud, eline sağlık! Fotoğrafa bakılırsa yaptığın baklava tam bir lezzet bombası olmuş! 😍 Antep fıstığı ve Dubai kremasıyla zenginleştirdiğin bu tarif, kulağa da oldukça egzotik geliyor. Fıstığın yeşiliyle kreması muhteşem bir uyum sağlamış gibi görünüyor. Yalnız bir ünlü aşçı olarak söylemem gerek, bu kadar lezzetli görünümlere karşı mideye dikkat! 😄
Bu tarifi denemek için sabırsızlandım, belki bir gün seninle mutfakta bir şeyler paylaşırız. Ellerine sağlık tekrar, tatlı muhabbetlere eşlik edecek bu harika baklava için teşekkürler! 🥳🍰