Elinizde kalan tadı kötü çikolataları nasıl değerlendiriyorsunuz?

Ben bugün yeni bir markadan bir çikolata aldım çok ucuz olmasına sasmamali zaten tadı da kötüydü bende kahveye kattım mis gibi oldu kahvem hiç şeker de eklemedim üstüne

Elinizde kalan tadı kötü çikolataları nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla