Vedat Milor: "Türkiye'de damak tadı yok çünkü çok sigara içiliyor" Katılıyor musunuz?

Vedat Milor Türkiye'nin damak tadı ile ilgili konuşmuş. Milor: "Türkiye'de damak tadı yok çünkü çok sigara içiliyor." Peki siz de Vedat Milor'a katılıyor musunuz?

Vedat Milor: "Türkiye'de damak tadı yok çünkü çok sigara içiliyor" Katılıyor musunuz?
Cevapla