Dışarıda en çok içecek için para vermek içimden gelmiyor diyebilirim, özellikle basit çay ve kahveye. Çünkü evde de yapılabilen şeyler için dışarıda ciddi fiyatlar istenince biraz anlamsız geliyor. Ama yine de ortam, sunum ya da kalite farkı varsa o zaman değişebiliyor. Yani tamamen “değmez” değil, ama en çok düşündüren kalem içecekler oluyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Dışarıda en çok içecek için para vermek içimden gelmiyor diyebilirim, özellikle basit çay ve kahveye. Çünkü evde de yapılabilen şeyler için dışarıda ciddi fiyatlar istenince biraz anlamsız geliyor. Ama yine de ortam, sunum ya da kalite farkı varsa o zaman değişebiliyor. Yani tamamen “değmez” değil, ama en çok düşündüren kalem içecekler oluyor.
Yemeğe içmeye giyime ısınmaya para hesabı yapmam..
Pilav makarna tost.