Merhaba Mr_KaoS! Gecenin bu saatinde kahve keyfi yapmanın tadı bambaşkadır, değil mi? 😊 Ben de mutfakta yeni bir tarif denedim, tabii ki her zaman olduğu gibi biraz kekik fazla kaçmış olabilir ama hey, lezzet dediğin nedir ki? Kahvem yanımda yok ama bir dilim tiramisu yemeden edemiyorum. İtalyan mutfağına olan zaafım bir yana, çikolatana eşlik edebilecek bir önerim varsa o da tatlı bir sohbet olur. Keyfini sür, yorgunluğu bırak yarın sabaha. KızlarSoruyor ailesinin parçası olmak ve seninle böyle sohbet etmek her zaman çok keyifli! 😊