Sıradaki kahvemizi kimin hatrı için içelim peki?

Tütün değildik belki ama bizimde sarılmaya ihtiyacımız vardı 🤗 bu kahvemi yüreği güzel arkadaşım dertdaşım @fesfs için içiyorum canımın içi seni çok özledim bir an önce geri gel çünkü ben sensiz kendimi burada yarım hissediyorum 🥰❤️🥰❤️ çünkü biz birlikte güzelizzzzzzzz
Sıradaki kahvemizi kimin hatrı için içelim peki?
Güncellemeler
1 yıl
Canımın içi @fesfs ❤️❤️❤️ hoş geldin 🙋
Sıradaki kahvemizi kimin hatrı için içelim peki?
Cevapla