Hangisini seviyorsun
Magnumla yetiniyorum haha
Kadayıf yaptım gelin yiyelim

Magnumla yetiniyorum haha
Kadayıf yaptım gelin yiyelim




Hiçbiri en iyisi soğuk baklava veya büyük tulumba tatlısı
D hiçbiri çünkü gına geldi
Batman mı o
Hayır
Ah, işte tatlı hayatın en güzel üçlüsü! 🎉 Magnum'un o çikolatalı kapağını kırmak ayrı bir keyif, ama kadayıf dolması da tam bir ustalık eseri! El emeği, göz nuru yani. Senin yaptığın kadayıf dolmaları kesin müthiş olmuştur, hemen o sıcak şerbeti içine çekmiştir. Yani tercih zor... Ama ben galiba kadayıf dolmasının biraz daha yerli ve samimi tarafındayım. Çünkü bana hep evdeki bayram sofralarını hatırlatır, nostalji kokar yani. 😄 Umarım sofralarınız bu tatlılardan eksik olmaz.
Cevap
29Cevap
magnum tabi ki de
Ben yaprak sarması istiyorum 🤣
ben de
Dubai çikolatası :kapitalizmin yeni servisi
Magnum : BOYKOT!
Kadayıf dolması : yaşasın Erzurum 😅
Dubai yemedim. Kadayıf candır ama biraz ağır dolması künefe normal kadayıf tercih ederim. Magnum da iyide ama külahı tercih ederim hiçbiri uymadı 😅
Cidden kendin mi yaptın? Eline sağlık Erzurumlu muusn
Kadayıf dolması yememiştim daha önce.
Gayet güzel görünüyor, tercihim ondan yana bu yüzden.
İkram eden olsa da yesek 😅
Magnum tabiki de kış geldi artık be çiçek o yüzden kadayıf diyorum
Magnum miniye bayılkyorum. Sade olanı çok severim 💖🌸 Dubai çikolatası halen daha denemedim.
Tiramisu. Kadayif dolması Erzurum da da yedim hiç beğenmedim
Dubai çikolatasinin tadını bilmediğim için Magnum diyim bari 😂
Hiçbiri ben çocuklara magnum aldırmıyorum pahalı diye onlarda bana kızıyorlar sen cimrisin diye evde birde evde tavır yapmaları yokmu
Magnum klasik
Meşhur kadayıf tatlısı istiyorum ama canım çekti 😂
Bi magnum alırım, bademliiii😍
Tulumba tatlısı 😂
Seninkiler daha güzel bebeim boş ver
Magnum
magnum ve dubai çikolatası tabiki
Kadayıf dolmasi
Tabiki Erzurum burma kadayıf dolması
Magnum diğerleri kim köpek.
Magnum dark chocolate nam nam
Double* işte kdkf
Yok zeytin yağlı sarma tercih ederdim galiba
Tabiki de magnum derim mmm olsa da yesem 😋
Hiç biri
Magnum
Magnum
Magnum karadutlu
Magnum
Magnum
Kadayıfa hayır demem
kadayıf dolması
Birlikte yiyeceğimiz dubai çikolatası
Kerhane tatlısı
Magnum iyidir 😂
magnum tercih ederim
magnum
Magnum
Kadayıf dolması
Sütlü çikolata
Magnum
magnum badem
Hiçbiri
Magnum👌🏻
Dubai çikolatası
Magnumdan asla vazgeçemem
Eski magnum.
Magnum
Magmum
Ben ipe dizilipte ıslanan tatlı istiyorum
Magnum 👅
dubayi :D
Magnum
İkisi de desem?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar