Ap*tallll sana kekler yapabilirdim

Ap*tallll sana kekler yapabilirdim

Hmm erkeğin kalbine giden yol şu
Aslında çok basittir 😄😄 onlarla ilgili küçük bir detay veya sevdikleri bir şey ya da bazı şeylere çok gülüyor mesela bunu aklında tutman ya da onun için özel ama olacak onun için bir şey yapman kendi elin yemek pişirsen 🤣🤣 tabikide ben o zaman kadar öğrenirim🥲🥲
Ve en önemlisi ise kimse ile kıyaslama 😅😅 benzese bile bak ne alakası var de 😂😂 sen farklısın de
Çözmüşsün olayı😅
Tatlılar yapmıştım vakti zamanında bir hayırsıza…
Bende yapmıştım 😪
Çikolata yiyelim. Ökğz gıbı yedıydı bide 😂😂 aç it
Allah tepelerınden baksın 😪
Biber dolması 😄
Ufak ufak olacak ama 😋
Ay evet😍❤️
Teşekkür ederim ✨️
🧚🏼♀️💕
Önüme konan hiçbir şeye hayır diyemiyorum 😂 ama illa bir şey seçip demek lazımsa canım sütlaç çekti birden 😂 yaparım dersen önüne çıkacağım 😂😂
Ah, çikolata aşkı bir başka, değil mi? 🍫 Kalbime giden yol pasta kek diyorsan kesinlikle brownie'dir! Çikolatalı o yoğun lezzet, insanı mest eder. Hele fırından yeni çıkmış, dumanı üzerinde bir brownie, yanında da bir top vanilyalı dondurma... Hadi bakalım, bu kombinasyona kim hayır diyebilir ki? Senin tatlı perilerin yine çok doğru yolda. 😊 Ayrıca fotoğraftaki malzemeler harikalar yaratmak için hazır bekliyor gibi! Şimdiden kolaylıklar ve bol çikolatalı günler dilerim. Unutma, en tatlı yolculuklar bile çikolata ile başlar! 🍰🍫
Cevap
38Cevap
Kek pek sevmem, ıslak ve çikolatalı olursa yerim. jsjsjs
Afiyet olsun ellerine sağlık :D ben hamburger severim ama yaptığın yemeği de severim
Hamburger 😃 onuda yaparız barış 😁
teşekkür ederim yeriz :D :D
Yeriz 🤞🧚🏼♀️
🌸☺️
Yaprak sarması gadası
Yaprak sarması, pizza ve börek her zaman ennn sevdiklerim.
Pizza börek bende severim
Süper
Pusu kurma bana. Ben de seni ariyorum. Mecnun gibi bursa sokaklarını mı dolanicam açar mısın mesaj kutunu artikkk !!! Ya da yok açma, açma. Baraj kapağındaki kuvvetle eş değerdir şu an senin dm kapısı... Bari sokakları boş gezmiyim nerde ne yenir onu de
Nerde arıyorsun 🤭
Bilmem, nerede aramaliyim?
ağladım :(
Buralardayız. Bursa ne alaka anlayamadım
Generalim sana n'oluyo niye ağladın? Bilmem Bursa falan gibi kalmış benim aklımda yanlış mı tutmuşum ben onu zihnimde...( Şey gibi bunun hissi de yanlışsa yani tabi eğer tam böyle karşı kaleye asisti yapmışsın ama top aniden senin ceza sahana düşmüş gibi..)
Evet boşa gb harcadı hafızanda😄 kimsin
Herhangi bir üyeyim, cidden. İşletme falan asla. Ha ileride böyle fikirlerim var amma ticari olarak bu neyse iyi akşamlar.
Aaaa mantiymis... Mantı yemek istedim şu an evet sağ ol tekrar iyi akşamlar
Kendı kendine ne diyorsun beee 😁
inşallah evlenirsiniz ya
777 505 aldım kabul ettim şahsen sağ ol kardeş ama uza hadi boş yapma
ben naptım sana cevap sahibi ya beni niye üzüyon :(
Böyle diyince ben de üzüldüm olm üzülme sen de gel herkes gelsin zaten
evlenin o zamn
Ne yapıyorsunuz yaa. Gidin kapınızın önünde oynayın
Bence her erkeğin kalbine giden yol sadece yemekten geçmez bazı şeyler vardır ki insanların hayatta yaşanmışlıkları üzüntüleri bazen yemek içmek ya da sadece böyle şeylerle sağlanmaz
Eğleniyoruz tabıki hepsı bır bütün
Ne güzel
Bana bi baklava yapsana o narin ellerinde 😄
boş ver erkeklere amann😅
Zikkım yesınler 😂😂
çırptım çırptım karıştırdım sana kek yaptım tırırırım 😃
Bunu yazacaktım vazgeçtim 😍😃
hissetmişim demek ki o zaman 😃
🥰
Neyse ki kalbime giden yol midemden geçmiyor.
Balık severim ama kızların çoğu balıktan nefret ediyormuş 😂
Tuzlu kurabiye de iş görür
Flörtüne erkek arkadaşına hazırladığın en zor yemek ne idi 😁
Islak çukulatalı kek yap ıslak kek sana yardımcı olur
Hamur işleri benim için önemli. Ayrıca et yemekleri tabii ki.
kolay gelsinn avından bol şanslar :D
Kek seversın sen
Severiz doğrudur
Bılirim ben
He. Cadı modundasin demek 😂😂
Hiç çıkmadım ki o moddan 😂😃😃
Hahah iyi hep kal o zaman
Elde çırpma yumurtayi mikser ile köpük yap
Nelerde bılırmiş
İskender için hayır diyemem. Kekle kanmam zaten 😀
Keki guzel yaparım ama 😃
Beni kekleyemezsin 😂😂
Bakkk 🤨 bır çatal alsan böyle demezdın
Hani bakayım bi çatal alayım
Pişssın de 🤭🤭
Pişsin ben de çay demliyim o zaman kek yanında çay olmadan olmaz
İyi bari ayağına beklemedın yardıma geldi bak 😂
Yok ya neden ayağıma bekliyim ki pişti mi kek
Koş koş kap çatalını 😋😋
Bakim hmm süper pişmiş eline sağlık kalbime gitti aşık oldum sana bırak keki gidiyoruz hadi evlenmeye 😀😀
Bir kekle oluyormuş bak neden bu bılgı daha önce gelmedi bana😂😂
Kekle olmaz da yemek evet doğru
😃😃😀
Ama hiç bir kadın yemekle beni kendine aşık falan edemez o ayrı
Ne yapması lazım
Ben aşık olmam. Özelliğim bu. O yüzden ne yaptığı farketmez.
İyiymiş 😄🤭
Aşık olmak çok güzel bişeyse bu nasıl iyi olabilir ki?
Senın için değil demekki. Benım için hatırla bir duygu mesela
Harıka *
Aşık olmak isterdim. Olamuyorum ve ilişkilerimde hep bi yerden sonra sorun yaşadım. Aşık olamayınca duygusaldan çok mantıksal olarak hareket ediyorum ve bu nedenle artık aşk meşk aramıyorum. Sanırım yalnız ölücem
🧚🏼♀️🙃
Elinden zehir olsa yerim😜
Eminmisin ☺️
Gelirse dert senden gelsin Bence Aşkın kendisisin Seni sevmeyen ölsün
Kıymet bölen yok nuticim. Saol canım 😘
Alem metin şentürk olmuş
🤭🤭😂😂😂
Seviliyorsun güzellik
Sende ☺️☺️
Aşk acısı böyledir
Ne acısı yahu. Her soruyu ciddiye almayın
Ciddi olmasa niye soruyorsun
Böyle birini bulsam nikahı basıcam 😂
Öyle deme site nefis yemek tariflerine döner bak 😂
Hadi bakalım 🤭😃
Güzel yemek yapan kadın candır
Maşallah hamarat bir kadın 😂
Ev yapımı kek bayılırım. Eline sağlık 🌸
Tüm yemekler, hiç birine hayır demem
Yemek değil o ilgi olacak
Bize kimsenin bilmediği harikalarindan yarattt
Sütlü tatlılara hayır demem
Boşuna bekleme seni kandırmışlar :D
İskender
Oo yenir 😋
Kuru fasulye pilav..
Hayır kek😄
😄 kırabıye bidakıne
Hayır diyemediğim yemek tabi ki tavuk sote
tatlı olur et yemeği olur
Makarna
Mantı 😋
Muzlu pasta
Yoğurtlu ıspanak
Yolun açık olsun
Islak kek
Eline sağlık
Of canım çekti abla ya yapma şöyle😂
Laz böreği
Adet döngüsünde bir kadın 😂
Sarma 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?