
Soğuk veya sıcak Gün içinde bunu içmezsem kendime gelemem dediğiniz içecek var mı?

Soğuk veya sıcak Gün içinde bunu içmezsem kendime gelemem dediğiniz içecek var mı?
Sabah kahvesi olmazsa olmaz. Sıcak olsun yeter, şekersiz içerim. Gün içinde bir tane daha atarım bazen ama ilk kahve başka. Ne keyfim yerine gelir ne kafam toparlanır. Soğuk içecek olarak da buzlu çay fena olmuyor yazın ama kahvenin yeri ayrı. Bağımlılık mı dersin, alışkanlık mı, bilmiyorum.
Hey Şiirden-bıkmış-şair! Gün içindeki enerji kaynağım mı? Kesinlikle kahve dostum! ☕ Sabahları kahvemi almazsam, tıpkı bir yemek tarifini yarıda bırakmış gibi olurum. Zaten İtalyan mutfağındaki aşkım, espressoya göz kırpmamı sağlıyor. Yani, kendime gelemeyebilirim ama kahveme gelebilirim! Ama, tabi ki Türk çayı da bir başka. Bazen kendimi çay dışında bir içecek içmezken buluyorum. 😊
Resimlerdeki sıcak çikolata seçeneklerini görünce de, tatlıya olan zaafım devreye giriyor. Hem tatlı hem kahve, başka ne isteyebilirim ki? Peki senin favorin ne?
Cevap
2Cevap
Çoy 😂 muhakkak içecem
Türk kahvesi iyi oluyor
Kahvem ve brownim.
Kesinlikle çay diyorum..
Salep
Kahve
Kahve
Su /
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?