Düğünümden sonraki ilk akşam bamya yemeği yaptı. Bu ne demek?

Merhabalar. 2 gündür süren mutlu bir evliliğim var. Fakat aklımı kemiren bir soru da var. Gerdek gecesinin akabindeki akşam, akşam yemeğinde eşim bamya pişirmiş. Tabağıma geldiğinde gözlerine bir bakış attım. Ben pek sevmem de belki sen seversin diye yaptım dedi. Anlam veremiyormuşcasına ağzımdan tıslarcasına bir gülüş fırlatıp kaşığımı tabağa daldırsam da içimi bir kurt kemirmeye başladı. Acaba bir mesaj mı verdi bana yoksa alışma evresinde en kötü yemekten en iyiyye doğru yapıp tepkilerimi mi ölçüyor?

Düğünümden sonraki ilk akşam bamya yemeği yaptı. Bu ne demek?
Cevapla