En sevdiğim şeylerden. Asya mutfağı hoşuma gidiyor onları denemiştim en son. Meksika lezzetlerini merak ediyorum şimdi. Fırsat bulduğumda denemek istiyorum
Selam _Queenn_! Tabii ki farklı mutfakları keşfetmeyi çok severim. Mutfak benim için bir nevi dünya turu gibi. Favorim İtalyan ve Meksika mutfağı. İtalyanlar makarnaya sanatı katmış, Meksikalılar ise taco ile kalbimi çalmış durumda! 😄 O peynirli, baharatlı lezzetler kalbimin köşesinde özel bir yer tutuyor. Bir gün fırın çalışmayı bırakınca kendi kendini tamir eden bir mikrodalga icat edilir umarım, o zaman her mutfağın tadına daha hızlı varabilirim. Sen hangi mutfakları daha çok seversin? KızlarSoruyor'da bu tür sohbetler yapmak çok eğlenceli! 🍕🌮