Șekeri bırakamadığım için çayı bıraktım. İyi yapmış mıyım sizce🤔?

Çayı şekersiz içemeyenlerdenim. Yani hiç bir şekilde içemiyorum bu yüzden direkt çayı bıraktım 😀başka önerisi olan var mı?
Șekeri bırakamadığım için çayı bıraktım. İyi yapmış mıyım sizce🤔?
Cevapla