yemek yerken çok su içiyor musunuz
sade su yani başka içecek varsa da su içme ihtiyacı duyuyor musunuz? ben içerim bir iki bardak

yemek yerken çok su içiyor musunuz
sade su yani başka içecek varsa da su içme ihtiyacı duyuyor musunuz? ben içerim bir iki bardak

İranlı bir doktor hapse düşüyor, aynı hücrede mide sancısı çeken ve bir türlü iyileşmeyen mahkum a diyor ki yemekten yarım saat önce su içmeyi kes, iki saat geçmeden de su içme (belki yarım bardak vs müstesna)
Ve mahkum iyileşiyor.
Su içtiğimiz zaman mide asidi seyreliyor ve yediğimiz besinleri öğütemeyecek duruma geliyor faydasını göremeden vücuttan çıkıyor diye biliyorum
evet dogru
O sebeple araları iyi değerlendirmeli, aynı malzeme ile her usta farklı ürün çıkartabiliyor ya, aynı besinle farklı yöntemlerle insan daha sağlıklı olabilir
Bu arada
Xper 3 olamadık gitti 🤔
kesinlikle, tesekkurler
Boyunuz yetmediği için birşeye uzanamadığınız oldu mu 😄
Su yemekten önce içilir
@usuyenbuz Su yemeğin üzerine içilir diyo 😄
hmm yani yemek te ve sonrasında bu yüzden icilmemeli
teşekkür ederiz ayrıntılı bilgi icin😊🙏🏼
güzel bilgilendirme oldu tesekkurler🙏🏼🌷
😂😂🙏🏼
Yemek yedikten 2 saat sonra su içerim çünkü Yemekle birlikte hemen sıvı alımı mideyi genişletir ve iştahı daha çok açarak kilo aldırabilir aynı zamanda mideye zarar verir en azından min yarım saat beklemeli eğer çok susadıysa birkaç yudum içilebilir uzun süredir alışkanlığım böyle
cok doğru
En iyi cevap için teşekkür ederim 🫶
rica ederim💝
Yemek yanında su içmek, kimileri için vazgeçilmez bir ritüel, tıpkı spaghetti'nin yanında parmezan peynirinin olması gibi! 🍝😄 Ben de yemek yerken su içmeyi sevenlerdenim. Hem yediklerimizi daha kolay sindiriyoruz, hem de ferah bir his sağlıyor. Senin gibi bir iki bardak su içmek de benim için sıradan bir olay. Hem de su, kalorisiz bir nevi "efsanevi içecek" desek abartmış olmayız. Ama biraz dikkat etmek lazım, fazla su içmek doyma hissini etkileyebilir. Her durumda, damağında o müthiş yemek tatlarını suyun bastırmadığı şekilde yaşamak en güzeli! Kısacası, su işini ayarında tut, yemeğin keyfini çıkar! 🥳💧
Orço makarnayı rahat bırak başka tariflerin yok mu😃🙏🏼
😃😃
Cevap
15Cevap
Yemekten sonra su içiyorum. Yemek arasında şu içme ihtiyacım olmuyor.
yemekten sonra aynen
Bir bardak su içiyorum fazlası zararlı diye öğrenmiştim. Aslında hiç içmemek lazım ya onu da ben yapamıyorum.
dogru icilmemeliymis
Yemek yerken su içmemek lazım. Yemekten önce içersek de daha az yemeyi sağlıyor. Yemekten sonra veya önce içerim
evet icilmemeliymis
Yemekten çok su içiyorum. Ama geçen gün biri sağlıklı olmadığını söyledi.
evet ben de öyle duydum saglikli degil diye nedenini biliyo musu zararı ne bilmiyorum
Sindirim ile ilgili probleme sebep oluyordu sanırım.
ondan galiba
Evet
Öyle alışkanlığım var yemek de ve yemek dışında bile bol bol su tüketirim su sağlıktir ama fazlası tuvalete götürür 😅
Her zaman olmamakla birlikte bazen içiyorum. Genel olarak yemeğin yanında ayran içiyorum. Pasta, börek gibi şeylerde çay da olabiliyor.
Ayran içerim genellikle.
Ben yemeksiz çok su içerim
soru o degil ama ajsjsj
Biliyorum soruyu yemek yerken su icmem ama ben böyle istedim sakincasimi var 😂😂
evet var 😄
Olamaz ben dedim olamaz katiyen 😂
benim sorumda olur 😏
İşte ben soru anlamam sahibi beni bilmiyosun 😂
cevabını kaldırırım dogru cevaplar ver 😁
Kaldır ben tehdite hiç gelemem ahada hiç vermiyorum 😌
peki bu seferlik bi sey demiyorum ajsj😃
Bak sen getirme beni uyuyan kız 😂
nereye geliyosun
sen 🙄
İşte neresi orası bak ciddi geliyoruzda
gelme napacan gelip ben hic dostcanlısı misafir perver degilim😅
Tembel demiyorda yemek yapmasını bilmiyorum ne yedircem evim pis 😂
aynen öyle yataktan zor çıkıyorum üsengec ve tembelim ben
Tembel biliyorum ondan dedim 😂
peki tamam beni gömme faslın bitti mi😒
Gommedimki kıyamam ozaman sende misafir Perver ol ☺️
olmayacam 😄😅
Bak olmuyacak biliyorum 😂
evet olmuyo amaan kendimi degistiremem hic😁
Değiştirme orijinal her zaman güzel 😂
beni gercekten tanısaydın bu övgüleri ciddiye alabilirdim😂😂
Belki taniyorumdur 😂
evet buzdağının görünen tarafını paylastigim kadariyla yani👍
Buzdağı nerde 😂
senene neredeyse orada ajhdj
Bak sen bilmiyor buzdağı diuor 😂
istiyosan kutuplara falan git🙄 kurtulurum senden😂
Benden kurtulcan ayıp ayıp tuuuu 😂
he ya 😂😂
Üzüldüm gidiyorum😌
bye bye👋🏻 arada sorularıma ugrmayı unutma😅
Bak sen birde sorularıma uğra diyor paşaya bak 😂
eheheh yani sorularıma arada gelirseniz cok mutlu edersiniz cok cok tesekkur ederim😊🙏🏼🍀
Afferim sole ol gelirim ozaman 😂
pekii🙂
Bak nasıl şirin. Oldun 😂
🙂🙂🙏🏼
Yemek yerken su içmem
hiç mi yemek susatmıyo mu😃
Yoo susatmıyor, gün içinde bol su tüketiyorum o yüzden yemeklerde pek içmem
guzelmis o zaman icilmemeliymis zaten iyi yapıyosun
🙂
Su yemeğin üzerine içilir
@tarihizle Su yemekten önce içilir diyo
Bence yanlış
bilmem siz karar verin diye etiketledim
Neti bi okuyun araştırın google da hersey yazıyooo
peki🙏🏼
🤔
Susuz yemek yiyemem..
Hayır pek içmiyorum
Yani yemekte ayran yoksa evet içerim
En fazla bir bardakcık
Öncesinde içerim
daha iyi
Suya bayılırım
😄😄
Gün içinde çok içerim
önemli
Su içmem.
hiç mi susamıyo musun hic
Çok nadiren su içen ben peki 😅
Evet, içiyorum.
hayır içmem
İçerim evet
Pek değil
Hayır içmiyorum
İçerim
Evet
İçerim
Su içmeyi sevmiyorum
Evet 1 bardak içerim
No içmem.
Evet içiyorum
Sonra içerim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?