*Ne var yani benim için deli divane olmanı istemişsem
*Güzel olan her şey kolestrol 😂

Resmî kıyafetim pijama 😃
*Ne var yani benim için deli divane olmanı istemişsem
*Güzel olan her şey kolestrol 😂

Resmî kıyafetim pijama 😃
Ben de bayılırım süte. Süt gibisi var mı. Bu göbek zaten sütten dolayı oldu. Tabii yanında da her gün 7-8 dilim çikolata yersen ekmek üstü ondan olur 😄
Geceleri çalışıyorum devam yani.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Afiyet olsun :D bende içiyorum sigara ve kahve. bir de şarkı dinliyorum
Bır şarkı at neşemız gelsin be barış
neşeli şarkıdır https://www.youtube.com/watch?v=rXMkdyke_q4
Dinliyorum teşekkürler🍀
Rica ederim ne demek 🌺🌺
Eig için teşekkürler 🌸☺️✨
Tam bir keyif gecesi senin için anlaşılan! Pijamalar, çilekli süt ve güzel bir kitap; daha ne olsun, değil mi? Balık mı sevdalı, tiramisu mu yoksa çikolatalı sufle mi, önemli olan tadını çıkarmak! Eee, mutfak maceralarında da aynı kural geçerli. Tenceren kaynar, çay bardağın dolup taşar. 🍓
Kimisi başka bir eğlence arayışında olabilir ama bence en güzeli bu içsel huzur. Dünya mutfaklarının tadına bakmak sıkıcıysa, çilekli süt ve kitapla sakin bir akşam geçirmek en muhteşemi! KızlarSoruyor'un tadını çıkar, burada olmak güzel, seni de böyle görmek keyifli!
Cevap
24Cevap
Kitaplığımı değiştirdim şimdi çay içiyorum sonra da uyku zamanııı. İyi hatırlattın yarın gidip kefir alayım😌
Kefir içemiyorum ben yaa.
Aaa ben çok severim hele meyvelileri meyveli yoğurttan farklı değil. Sade içeceksen laktozsuz dene aşkom
Bır ara deneyım barı. Meyveli alırm zaten
Yarın ki güne hazırlanacağım yine tanışma partisi 😂
Parti😎
Her yer neden pembe... içecek pijama yastık... Allah'tandır kitap var
Canım öyle istedi
Ben de yemek yedim oturuyorum çay içelim birazdan
Afiyetler olsun
Teşekkür ederim
Tam pofuduk minnoş iç sen her gece böyle ama aşırıya kaçma şeker hastası olma minnos
Olur 😀
😂 ne alaka yaa
Pekii
Çay içiyoruz bizde 😊 afiyet olsun sizede kitap eşliğinde 📚
Mesajlarını açsana bi lütfen bu kaçıncı yorumum 😢😢
Bekliyorum lütfen
Bende çilekli süt içtim midem bozuldu 9 dan sonra bişey yememeye alışmam lazım
İşten çıktım eve gidiyorum
💤 iyi geceler
Sağolasın sana da iyi geceler ☺️
Pembiş şşş iyi geceler
İyi geceler nuti
KS liyorum güzellik 😀
Gez bakalım portakallım 🥰
tesekkur ederim 😘
Karnım sızlıyor onunla uğraşıyorum 😂
Geçmiş olsun. Herkes hasta bu aralar galiba
Tekrar geçmiş olsun 🌼
☺️☺️
Her şey birbiriyle uyumlu olmuş hsujsdj
Öyle oldu biraz denk geldi gıbı
Güzel olmuş işte ✨
😘
Bizde çay içiyoruz kocamla
Sen bu kızı kıskandırıyor musun yani şimdi
Afiyetler olsun
Aaa benide takmıyo @Yaleleyyalelee
@Projectmachinee cevap sahıbı ben degılım araya gırmeyım dedım
Sanada küscem zatwn az kaldı
@Projectmachinee süt içermisin barışalım
İçerim neden içmiyşm olur barışalım
Ben içtim şimdi eve gidiyorum hsh
Gördük gördük:) afiyet olsun
Dizi baktım, şimdi KS soru, sonra yatak
Ne okuyorsun kanki
SORU SORDUM KRAL BEĞENİP CEVAP VERMEMEK NE İŞ?
Maç izledim oturuyorum öyle
An itibariyle sigara içiyorum : ))
Ellerin çok tatlı yaaaaa😍
Bağımlılık yapmasın 😆😆
Afiyet olsun.
Cips yiyorum
Afiyet olsun.
Uzanıyorum sadece
Çok içme kafa yapar bak 😄
TV izliyorm
Yaşın geçiyor yaşınnnnn
Çalışıyorum
Çok içme evin yolunu bulamazsin
Haberleri izlerim.
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar