Walking dead eat chalenge yapalım mı 🤪son kullanma tarihi 2023 olan bisküviler buldum kim benimle denemek ister?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Kilerin bir köşesine sıkışmış bisküviler buldum son kullanma tarihini düşünürsek üretimle birlşkte şu an 2 yıl yaz kış görmüş oralarda demektir.

Yesek ölür müyüz walking dead eat chalenge yapmaya kim var benimle 🤪🤪 tadı berbat yalnız.


Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Walking dead eat chalenge yapalım mı 🤪son kullanma tarihi 2023 olan bisküviler buldum kim benimle denemek ister?
Walking dead eat chalenge yapalım mı 🤪son kullanma tarihi 2023 olan bisküviler buldum kim benimle denemek ister?
Cevapla