Merhaba KScanlar nasılsınız? Kilerin bir köşesine sıkışmış bisküviler buldum son kullanma tarihini düşünürsek üretimle birlşkte şu an 2 yıl yaz kış görmüş oralarda demektir.
Yesek ölür müyüz walking dead eat chalenge yapmaya kim var benimle 🤪🤪 tadı berbat yalnız.
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Walking dead eat chalenge yapalım mı 🤪son kullanma tarihi 2023 olan bisküviler buldum kim benimle denemek ister?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben yemem.
Kuzenlerle yaptığım muhteşem karışım geldi aklıma :D benim yerim bana bişey olmaz
Bir şey olmaz ama yeme
Meraktan azcık bakayım dedim zaten ne şeker ne tuz hiç bir şey kalmamış değmez yemeye
Bunlar direkt kilo yapar şu saatte.
Sen yeme. Ben hallederim.
Ben denemem🤣🤣
Yahu ölmek mi istiyorsun kızicam ama
İyiki son kullanma tarihine bakmışım ya yeseydim ne olurdu kim bilir muhtemelen deprem zamanından kalmış
Tadı tuzu yok diyorsun
Yinede de merak ettim tadına baktım işte
Ben degl