Can sıkıntısından yemek yiyen ya da buzdolabını açıp boş boş bakan bir ben miyim?

Canım sıkıldıkça buzdolabını açıp boş boş bakıyorum. Hatta kapatırken ışık yanıyor mu sönüyor mu diye inceliyorum 😅😅😅 iyice kafayı yedim 😅

Aç değilim, sıkıntıdan yemek yiyip göbüş yapacağım diye korkuyorum 😅😅 keşke yiyip yiyip kilo almasak 😅😅 ayy gene karnım acıkacak susayım bari.
Can sıkıntısından yemek yiyen ya da buzdolabını açıp boş boş bakan bir ben miyim?
Cevapla