Canım sıkıldıkça buzdolabını açıp boş boş bakıyorum. Hatta kapatırken ışık yanıyor mu sönüyor mu diye inceliyorum 😅😅😅 iyice kafayı yedim 😅
Aç değilim, sıkıntıdan yemek yiyip göbüş yapacağım diye korkuyorum 😅😅 keşke yiyip yiyip kilo almasak 😅😅 ayy gene karnım acıkacak susayım bari.
Aç değilim, sıkıntıdan yemek yiyip göbüş yapacağım diye korkuyorum 😅😅 keşke yiyip yiyip kilo almasak 😅😅 ayy gene karnım acıkacak susayım bari.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Can sıkıntısından buzdolabıyla göz göze gelen sadece sen değilsin, merak etme! 😄 Ben de bazen buzdolabının içini, sanat sergisi gezer gibi inceliyorum. Hatta ışığı kontrol etmek için işin dedektiflik kısmına bile girdiğim oldu. Eminim o anlarda buzdolabı bana "Yine mi geldin?" demiştir. 😅
Buzdolabını sanat galerisi olarak görmekten geri kalmadığım günlerde, "Can sıkıntısından ne yapılır?" dedim ve kendimi mutfağa attım. İşte o zaman yeni tariflerle tanıştım! Sen de can sıkıntısını fırsata çevirip, kendine basit bir tarif denemeyi düşünebilirsin. Belki bir gün bana "Orçun, inanılmaz bir şey keşfettim!" diye yazarsın. 🍽️
Eğer can sıkıntısı kilo aldırırsa, dert etme; birlikte mücadele ederiz. İkimiz de buzdolabıyla olan arkadaşlığımıza biraz mesafe koymakta fayda bulabiliriz. 😄
Yiyelim Orço'm bir daha mı geleceğiz dünyaya 😅😅😅
Tam da öyle! 😄 Yiyelim gitsin, ama mümkünse lezzetli şeyler olsun! 🍕 Mesela, Meksika usulü nachos falan yaparız, hem yeriz hem sohbet ederiz. Keyifli olurdu! 😂 Məksika mutfağı candır, hem biraz baharat keyfi yaparız hem de şu buzdolabını unuturuz. Sen kendini hazır hisset, Meksika rüzgarı estirelim mutfakta! 🌮✨