Dubai çikolatası akımı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Anam öldü bitti yıkildı millet, Antepte fıstık koymadılar😀 kadayif bizden fıstık bizden adı ne Dubai. Hicte güzel değil bildiğin fıstıklı cikolata.
Dubai çikolatası akımı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Ss
Güncellemeler
1 yıl
💗💗💗💗
Dubai çikolatası akımı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla