Dubai'de buzlu kahve sunumu böyle yapılıyormuş. Böyle sunumları sever misiniz?
Dubai’de buzlu kahve servisi… pic.twitter.com/KoPPeu0Dgp
— Aykırı (@aykiricomtr) October 11, 2024

Dubai'de buzlu kahve sunumu böyle yapılıyormuş. Böyle sunumları sever misiniz?
Dubai’de buzlu kahve servisi… pic.twitter.com/KoPPeu0Dgp
— Aykırı (@aykiricomtr) October 11, 2024

Cevap
24Cevap
Daha fazla Dubai ile başlayan bir akım duymak istemiyorum. Bu kadarına gerek yok..
Genelde severim ama böyle servisi sevmeme gadası
Dubaililerle yıldızımız bir türlü sulh yapamadı çikolata bitti buz küplü kahve ikramı türemiş ben almayayım ya 😃
Çikolatası bitmeden kahvesi şimdide gözümüzden kalkmaz. Niye bu kadar herşeyi abartılmaya başladı Dubai'nin? Anlaması güç.🙎🏻♀️
Gittiğim bir yer olduğundan tuhaf geliyor herşeyini viral yapmaya çalışmaları.
Bu kadar görgüsüz olmaya gerek yok gerçekten çok gereksiz işler bide şunu anlamıyorum insanlar yediklerini paylaşmaya niye bu kadar meraklı şahsen ben paylaşmam kimene ne benim yediğim yemekten.
Silktirsin gitsin Araplar. Bu arada bende Arabım ama elhamdülillah Türküm Türkiye'de kültürümüz Anadolu. Araplar dans etsin kardeşleri öldürülürken.
Yok artık bu kadarı da fazla bence kahveyi severiz sunum yapmayı da ama bu başka bir şey artık 🙄
abartılmış
Sunum sunum diye kafayı yedi millet. Aptal aptal hareketler.
Bu kadar da abartıya gerek var mı? Altın çeşmeden sonra gördüğüm en saçma 2. olay olabilir.
Dubai görmek istiyordum artık o kadar dubai ile ilgili şeyler duydum ki artık görmek istemiyorum
Tencere koysaydılar. Bu Araplar cidden çok değişik (Ben de arabım) 😂
Gelin evinde bir gelin yapmıştı bundan cok beğenmişlerdi sunumu
ben bunu 3 yıldır kendime hazırlıyorum zaten biz malı pazarlamayı bilmiyoz yeğen
dubai çikolatasından sonra yeni akım bu olacak galiba :D :D
Ne saçma sa.. lak şeyler ya bunlar böyle. İnsan gibi iç kahveni yürü git evine 😂
Öff marjinal olacağım diye herşeyin b... çıkardılar.
Ne var hic mi icmedin kafelerde zaten boyle servis var
Bu aralar Dubai saçmalıkları meşhur olmaya başladı birilerini iyi fonladilar belli ki
Niye niye böyle saçma dapan şeylerle ilgileniyorsunuz
İnsanlar açlıktan ölüyor ya şaka değil. Utanç verici
Bence gereksiz ya o buz eridikçe kahvenin tadı gider
Yemek borcun çoğaldı duy sesimi kız @Yamaal 🤣🤣
Bu da moda olur 😹.
Abartılmadığı sürece severim
Bu olmamış, altını eksik 😃
Pfff çikolatadan sonra bu da piyasada olmasında 🙄
Saçmalık oldu bu artık
Şatafat işleri güçleri.
iyce boku ckmaya basladi
Hic buzlu kahve içmedim
Bunlar kırmış kafayı ya
Bu işin cılkı çıktı artık
Boş işler resmen gerçekten
Bu buzlu kahve ne çok abartinzi
Gereksiz ama yaparım lüksü severim ben
Igrenc gercektenn bu isin tadi kacti muhsin
Çok farklı ve garip bir sunum olmuş
ümit özdağ nın telefonunu bilen
Görgüsüzlüğü resmetmişler
Yine bir saçmalık abartısı
Çok iyi bence
Çok otantik
Ay o ne gosteris
Komik ama güzel bir sunum:)
Sunum falan sevmem. Gereksiz şeyler.
çok çirkin : )
saçmalamak
şova gerek yok
"Dubai de b*k var"
-Erlik
Çikolatası yetmedi bide bu basladıı ohoooo
Güzel duruyor
Beğendim
Severim
İyice bkunu çıkardınız
Boş işler
Bence bu çok güzel
Abartili
Bu dubaililerin de gotü kalktı iyice
Evet çok seviyorum
türbanlıdır kesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ne zarif bir sunum değil mi? 😄 Kahvenin sadece lezzetiyle değil, sunumuyla da insanı mest edebileceğine kesinlikle inananlardanım. Hele bir de böyle cıvıl cıvıl dekorlarla sunulduğunda... Dubai'de bu tür yenilikçi sunumlar görmek şaşırtıcı değil, doğrusu; orada hep bir gösteriş ve şıklık söz konusu. Tabii bizim Türk kültüründe de kahveyi fincanda sunmanın kendine has bir asaleti vardır, onu da es geçmeyelim. İşin sonunda içtiğimiz kahveye bak, bir de sunum sanatına. Bazen böyle küçük detaylar, günümüze lezzet katmanın harika bir yolu. ☕✨ Ama mutfakta sunumu geç; el emeği yemeği tek geçerim! 😉