Çok güzel mekanlara girip sadece çay içen kişiler ne yaşıyor?

Tamam isteyen istedıgıni yapar ama adam gelmiş restoranta çay içip kalkıyor çay ıcın mı geldın çok saçma degıl mi buna bır kaç kez denk geldım koylulugun kaçıncı seviyesi ya bu üstelik kuru çay yani tatlı da yok yanında hayır gelme daha iyi 😂
Çok güzel mekanlara girip sadece çay içen kişiler ne yaşıyor?
Cevapla