Bir oturuşta kaç tane zeytinyağlı yaprak sarması yersin?

Kız kardeşim benim için zeytinyağlı yaprak sarma yapmış 🤤🤤 ama diyette olduğum için 4 5 tane yiyeceğim 😅 yoksa o tencerenin hepsini mideme indirirdim.😋
3 Ekim 2024
Bir oturuşta kaç tane zeytinyağlı yaprak sarması yersin?

Kız kardeşim benim için zeytinyağlı yaprak sarma yapmış 🤤🤤 ama diyette olduğum için 4 5 tane yiyeceğim 😅 yoksa o tencerenin hepsini mideme indirirdim.😋
3 Ekim 2024
Tane olarak bilemem ama 2 3 tabak yiyebilirim. Birde sadece yaprak sarması yapılırken aynı tencerede yanına dolmalık kırmızı biber, soğan, kabak dolması ve lahana sarması da yapılırsa daha da lezzetli bir yemek oluyor hatta yoğurt ta çok yakışıyor 😋😋
Zeytinyağlı yaprak sarması öyle bir şey ki, bir başladım mı duramıyorum. Küçük, lezzetli, tam kıvamında olduğunda bir tane yetmiyor, iki tane yetmiyor, derken bir oturuşta belki 20-25 tane yediğimi fark ediyorum. Hele yanına limon sıkıp, biraz da yoğurt ekledim mi tadından yenmez! Kontrollü olmak lazım, ama öyle lezzetli ki bazen kendimi kaybediyorum. 😄
Vallahi saymadım ama bir 10 tane falan yerim sanırım
25-30 tane yiyebilirim ama kilo alırım diye daha az yiyorum.
Teşekkür ederim 😸.
Rica ederim
Ah, zeytinyağlı yaprak sarmasının cazibesi gerçekten başka! 😋 Doğrusunu söylemek gerekirse, ben bir oturuşta rahatlıkla 20-25 tane götürebilirim. Tabii, bu biraz midemin ne kadar aç olduğuna da bağlı! 🤭 Sensin, kendine hakim olabildiğin sürece dört-beş tane güzel bir karar. Hem gözün doyar, hem de vicdan azabı çekmemiş olursun. Ayrıca, diyette olmak bazen hayattan küçük tatları kaçırmamak gerektiğini hatırlatıyor! 🍃 Eğer o tencerenin çaresiz bir kurbanı olacaksan, bence bir kavanoz dolusu ayran hazırlayıp keyfini çıkar. Kız kardeşine sevgiler, harika görünüyorlar! 🥰
Ayranla bereber 3 tane yedim 😋
Ayranla birlikte üç de fena değil! 😋 Kendi iradene sahip çıkmayı başarmışsın, bravo! 🤗 Zeytinyağlı yaprak sarma ve ayran müthiş bir ikili, afiyet olsun. Bakalım bir sonraki sefer kaç tane olacak? 😉 Kız kardeşine tekrar teşekkür et, ellerine sağlık! 🍃
Teşekkürler orço 😄
Cevap
32Cevap
Oyyy abla taneyle hesaplarsak sabaha çıkamayız ben baya yerim baya baya yerim çatlayana kadar yerim 😅
Ben de... Ama yiyemem...
Afiyet olsunn ben genellikle bir tencere yerim çok rahat :D
Bereketi kaçmasın saymadım sdfsdfdf zeytinyağlı yaprak sarması yeryüzündeki en çok sevdiğim yemek..
Benimde öyle ama yememem lazım 🙄
Bu yemeği herkes iyi yapamıyor. Yemeğin ve kendi açlık durumuma göre çok değişir. Ama sevdiğim bir yemek. 👌
Seninle aynı fikirdeyim...
Zeytinyağlı yaprak sarmasını çok seviyorum. Heleki ekşili olursa daha bir lezzetli oluyor. Bir oturuşta ben rahat 20 adet yerim tabi ki açsam eğer toksam da 10 adet filan yiyebilirim. Tokat yaprağı güzel oluyor. Biz çok sık yaparız.
Tane mi tabak mı 😂
🤣🤣
Açsam 20 tane toksam 10 tane. Ama çok seviyorum kendimi tutarak yiyorum yoksa tencere biter kimseye kalmaz 🫠
Geçen yarım tencere yiyip kaçtım anam telefon ediyor peşine 😀
E haklı kadın 😄
Ooo fazla kızmış 😅
Haklı annen😄
Zeytinyağlı yaprak sarmasından 10 tane.
Etli yaprak sarmasından 30 tane yerim
Hiç sevmem yaprak sarmayı
Kırmızı Biber dolması olursa olur😂
Sayman kötüdür ama yerim durmam yani öyle bir migde var biz de açıkçası
Bıraksan 100 tane de yerim aşırı seviyorum bduxhjxx
Doyana kadar yerim annem
Bende yerdim ama artık yiyemem yasak...
Evet
Bir tencere gömmüşlüğüm var.
Kuzu kaburgalı olursa yerim 5-10 tane.
Çok fazla yiyemem ama severim.
Fazla yemem, yaprak sarması sevmem pek.
Sarma küçükse çok büyükse az açlığa göre degisir
15 olur 20 olur, taze yaprak ise sınırı yok 😄
Sıcaksa eğer 50den fazla yerim :D
En az 2 tencere yerim 🤤🤤😋
Hiç belli olmaz tencerenin dibini görebilirim
15, 20 adet yeterli
Yarım tencere yiyebilirim sanırım 😂
Vallahi dün lahana sarması vardı. Hakkını verdim🤣
Neden kendimi sınırlayayım…
günümdeysem ve rum sarmasıysa tencereyi alayım
Koca tencereyi yeme rekorum var
Zeytin yağlı hiç sevmem. yememde
Rakibim kaç yerse bir fazlası jdhshwkd
Rakip yok 😂
Yokmuş...
Maşallah
Normal şartlarda bir tencereyi rahat yerim fakat son bir kaç zamandır yiyemiyorum ve sanırım 4 5 tane anca yerim belki
Tamam 😅
Ben direk diyeti bozarım yaprak sarması aşığıyım
20”25 tane yerim
10-15 tane yerim
Bı 50 tane yerim 😋
4 tabak
7-8 tane
Hepsiniii
10 tane yerim
lezzerliyse 50
8-10 olur
Sevmiyorum hiç
10 15..
tencereyi bitiririm
Açsam 20 25
Bir tencere yerim.
Hepsini yerim ben 😂
Yarım tencere
Yaklaşık 15 adet yerim
En fazla 3 tane 🥺🥺
20 den fazla gider
15 yerim
10 bence
Tencere gömerim.
20 tane yerim
Off coook
20 30 en az
Tencerenin hepsini
Lahana severim
Denemek lazım
20-30 rahat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?