Güncellemeler
1 yıl
Günaydın. Güncel.
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Benim çikolatam kesinlikle sütlü. Bitter biraz fazla yoğun ve sert gelirken, beyaz çikolata bana çok tatlı geliyor. Sütlü çikolatanın dengesi, hafif tatlılığı ve yumuşak dokusuyla tam bana göre. Kendimi şımartmak istediğimde elim hep sütlü çikolataya gider. 😊
Cevap
8Cevap
Bitter
Beyaz çikolata en sevdiğimdir.
tabi ki sütlü
Bitter en sevdiğimdir
Çikolata sevmiyorum
Bitter
Teşekkürler...
Bitter.
sütlü
garanti bitter
Bitter
Sütlü severim.
Sütlü
Sutlu
Bitter
Bitter
Sütlü
Bitter
biterrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?