Ancak kız, damat adayını beğenmezse kahvesine şeker yerine tuz koyarmış. Tuzlu kahveyi içen damat adayı, kızın kendisini istemediğini anlayıp anne ve babasını alarak kalkar ve bu işten vazgeçermiş.
Orjinali bu.

Adetlerin nerdeyse hepsi saçma sapan gereksiz ve ayrıca gereksiz gösteriş için yapılan masraflar normalde de ama böyle yaparak gittikçe sacmalasıyor. Illa adetlere uyacağız diyorsanız en mütevazı şekilde yapılmalı bence. Bütün bunlar oluyor ışte düğün parası, isteme masrafı, kuaför masrafı, eşya masrafı falan milyon borç oluyor ve sonra şey deniliyor evlendikten sonra değişti eğlenemiyoruz e o kadar borç, sorumluluk gelince insanın tadı kaçıyor açıkçası o yuzden bence herşeyin mütevazı olanı iyidir... (kastettiğim evlendikten sonra karısına kötü davranan ilgisiz erkekler değil onların karakteri değişik oluyor deccal çıkıyor içlerinden )...
Evet haklısın
Puku çıkardılar yetti ama artık 🙄eski sade orjinal kalmiș adetlerimizi geri istiyoruz! Bu tür saçmalıklar, șatafatlar tarih olsun ortadan kalksın yeter ya.
Maalesef bu saçmalıkların üzerine yenilerini ekleyecek gibiler
Cevap
4Cevap
saçma durum
Kesinlikle öyle
Bununla evlenecek kişiye sabır diliyorum. Gerçi hoş, bununla evlenecek kişide beyin olduğundan da şüpheliyim.
Sana sonuna kadar katılıyorum
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Allah razı olsun valla kahkaha attım 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
😁
En güzel cevap bunu seçeceğim🤣🤣
Amin Cümlemizden lakin benim aklıma ilk gelen tepki bu oldu siz niye öyle dusunmediniz ya 🤣
Amin🤣
Valla benim aklımın ucundan dahi geçmedi🤣
Allâh razı olsun abijim 😁
Akşam akşam beni çok güldürdün valla Allah razı olsun senden🤣🤣
Arkadaş fazla mi erkeksi düşünmeye başladım korkuyorum artık ya erkek adamın aklına gelmeyen benim aklıma niye geliyo 🤣bele vaziyete neyse 🤣
Amin amin 😁😁😁😁kizima da az dua et madem o kadar güldün dua kabul saatine felan denk geliriz belki 🤣
Valla hakikaten benim aklıma gelmedi
Aklıma gelse böyle gülmezdim
Boşluğuma geldim 🤣🤣
Bele vaziyete diyor birde kız sen akşam akşam nerden geldin iyi geldin bana be valla Allah ne dilersen kabul etsin inşaallah🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aaa senin kızın mı var kaç yaşında?🤣
Allah kızını size bağışlasın
Anne babasına ülkesine vatanına milletine bağlı bir evlat olarak yetişsin ve ailesine ülkesine çok faydalı bir birey olsun inşaallah
Allah ona en güzel neler var ise versin hayatı boyunca zorluk bilmesin
Hep mutlu ve huzurlu olsun hep beraber mutlu olun inşaallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Amin amin sen duaya devam et ben beleşe stand-up şhow yaparım sana 😁
9 yaşında bi evladım var tüm güzel duaların için de teşekkürler inşallah mevlam da kabul eder
Amin inşaallah🤣
Rica ederim ne demek
Maşaallah Allah bağışlasın
Amin inşaallah kabul eder
Sende bana dua edersin inşaallah😂
Ey Rabbim ben o kadar güldürdüm bu kulunu cidden dua etmezse gerisini sen hallediver amin 🤣
Ettim bile bak😁
Yahu dua ettim ya 😂😂
Allah razı olsun amin😂😂
Olsun ben mevlama sevk ediyorum en garantisi yine de teşekkürler 😁
Rica ederim 😂
Ben kahveyi evimde içmeye gidiyorum güle güle diyorum 😂
Afiyet olsun
EyvAllah reis
Rica ederim reis
Saçma bence 🙄yani olgun insan bunu yapmaz gibi
Hepsi olgun bunların.
Sonuçta öküzde olgun bir hayvan inekte 🤣🤣
🤣🤣
Beynine oksijen gitmiyor bacımın sanırım biraz az sıksın örtüyü
Örtüyle alakası değil
Sanırım aile bireyleri buna müsade etmiş
Önce aile bireylerinin karşı çıkması gerekirdi.
Sanırım ailenin tamamında zeka geriliği ve oksijen yetmezliği var
🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Daha ne kadar saçmalanılabilir acaba
Yakında daha da saçmalarlar emin ol.
Bulurlar bir şey
Allah akıl fikir versin
Amin vallahi çok amin
Saçma olmuş gerçekten
Aynen öyle
Kim bilir daha neler gorecez fkckdkx
Görürüz daha başka şeyler 😂
Böyle slaklar niye yok olmuyor ya
Çoğalıyor
Var olmasını geçtim😂
Vay arkadaş ya
Daha neler göreceğiz
Sacmalk
Daha neler yaparlar kim bilebilir
Hayallerimiz yetişmiyor artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?