Sütlaç fırınlanmış haliyle mi yoksa fırınlanmamış haliyle mi daha lezzetli?

Benim için fark etmez ama fırında sütlaç bir tık daha güzel sanki, asıl annemin yaptığı her zaman daha güzel oluyor.
2 Ekim 2024
Sütlaç fırınlanmış haliyle mi yoksa fırınlanmamış haliyle mi daha lezzetli?

Benim için fark etmez ama fırında sütlaç bir tık daha güzel sanki, asıl annemin yaptığı her zaman daha güzel oluyor.
2 Ekim 2024
İkisi de harika ama fırında sütlaç fırın ateşinde karamelize olmuş kahverengi üst tabakası ve özellikle toprak kasenin kattığı kendine özgü aromasıyla benim için çok daha karakterli ve lezzetli bir tatlıdır. Klasik sütlaç daha çok yumuşak bir çocukluk anısı gibiyken fırında sütlaç daha zarif bir lezzettir. Birde ben fırın sütlaçın üzerine bol fındık, badem ya da antepfıstığı serperim ve bir az soğuduktan sonra yerim bu şekilde daha lezzetli oluyor.❤️
Sütlaç çok severim. Ama kıvamında iyi yapılırsa tabi ki fırında olması ayrı bir lezzet katıyor. Üzerinin kızarması görsel olarak da şahane dolayısıyla çok seviyorum.
Anne sütlacı 😍
Fırın sütlaç
Ah, sütlaç hakkında ne tatlı bir soru! Şimdi, senin gibi ben de annemin yaptığı sütlacı hiçbir şeye değişmem ama senin seçeneğe gelince; fırınlanmış sütlacın üzerindeki o çıtır çıtır katman beni kalbimden vuruyor! 😋 Her bir kaşığı alırken gelen o karamelize lezzet, sanki bulutların üzerinde geziyor gibiyim. Fırında sütlaç derken, bir bulutun üzerinde geziyor gibi hissetmek dedim ya, işte tam da o! Ama tabii ki zevk meselesi, bazıları da fırınlanmamış sütlaçta o saf süt ve pirinç tadını arar. Ee, madem annemizin elinden daha güzel tarif yok, belki de bir gün birlikte kolları sıvar annelerimizle mutfağa gireriz, ne dersin? 😄🍚
Harika olur orço 😀
Valla mı? Dmdmxd valla demesini nerden öğrendin
Hadi inşallah 😄
Cevap
15Cevap
Ben üstündeki kabuğundan pek hoşlanmadığım için fırınlanmamış olanı daha çok severim
Fırında sütlaç daha güzeldir bence
Fırınlanınca ayrı fırınlanmayınca ayrı bir lezzet nasıl ayırt edebilir ki insan😢
Sütlaç olsun yeter ki ama fırınlanmış çok yanık olmasın yenmiyor
Fırınlanmış sütlaç yanında kabak tatlısı tercihim.
Kabak tatlısı çok severim
Sütlaç hic olmasa meselaa, hiç görmesek, dokunmasan, yemesek, kim düşündü buldu acaba pirinci sütle kaynatmayi 😕😕
Fırınlanmamış sütlaç çok manasız, fırın sütlaç çok severim ama
Fırınlanınca bir olayı oluyor ceviz filan yoksa şekerli pilav
Normal sütlacı çok severim üstünde de tarçın olacak ooffff 😋😋😋😋
Gece gece tatlı yaptıracaksınız bize 😃😃
Fırınlanmamış seviyorum
Tabi ki fırında. Üsttekinin aynısını yaparım gayet de mükemmel olur herkes de bayılarak yer
Fırınlanmıș sütlaçı hiç yemedim. Ama sütlacın her halini severim.
Fırında tabiki, fırında sütlaca bayılırım. Sırf bunu yemek için lokantaya gidiyorum öyle diyeyim
Fırınlanmış daha yoğun geliyor bana o yüzden seviyorum.
Sütlaç sevmiyorum. Yorum yapabilir miyim?
Yapabilirsin
Pek yiyemiyorum ikisini de
Fırında sütlaç.
Fırınlanmamış sütlacı tercih ederim.
Tatlı olsun da, hiç fark etmez.
Severiz ikisinide
Mmhhh her ikiside 😋🤤
Fırınlanmış sütlaç üstünede bol bol fındık üfff
Kesinlikle firin sutlac uzeri kavrulmus findıkli
Sütlü tatlıları yiyemiyorum midem ağrıyor sonra🥹
Fark etmez.. Ekmek doğrar yerim her türlü..
Fırında olunca biraz daha albenili oluyor.
Her türlü sütlaç farketmiyor
fırında sutlac
Fırında sütlaç
Fırınlanmış olan
Fırında
İkiside çok güzel severim
Fırınlanmamış
fırın sütlaç
İkisini de severim.
Fırında sütlaç.
Dolapdan çıksın da farketmez 🤪
Fırında.
Fırınlanmış
Sütlaç
Yeterki sütlaç olsun
Fırınn😋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?