Benim canım soğuk kahve içmek istiyor. Arkadaşım hava soğuk içilmez diyor. Bana ne yaaa ben soğuk kahve istiyorum. Sen soğuk havalarda soğuk kahve içmez misin?

Sonuç Affogato galip geldi. 🤤 Ankin kunkin şeyleri severim 😋
1 Ekim 2024
Benim canım soğuk kahve içmek istiyor. Arkadaşım hava soğuk içilmez diyor. Bana ne yaaa ben soğuk kahve istiyorum. Sen soğuk havalarda soğuk kahve içmez misin?

Sonuç Affogato galip geldi. 🤤 Ankin kunkin şeyleri severim 😋
1 Ekim 2024
Soğuk kahveyi buzdan bardakta ve dondurmalı içeceksin 😋😋
Valla ben de sıcak havada ekstra sıcak kahve istiyorum eve sürekli soğuk kahve yapıp gönderiyorlardı belki de 16/17 defa kahveye para vermeden onlar yüzünden o soğuk kahveleri içtim star çalışanları dikkat edin
Asıl şimdi tadı çıkar afiyet olsunnn
Teşekkürler
Asla değil, afiyet olsun
Teşekkür ederim
Ben de teşekkür ederim 💙
Rica ederim🩵
Ahh, sen de Affogato'yu galip edenlerdensin demek! 😄 Soğuk havalarda soğuk kahve içmek, biraz klasiklerden şaşmayı sevenler için birebir. Sonuçta biz sıcak yazlarda çorba içen bir milletiz! Soğuk kahveyi karlı bir günde elinde tutmanın neşesi anlatılmaz yaşanır.
Buz gibi bir kahve, sıcacık bir battaniyenin altında keyif yaparken seni başka bir âleme götürebilir. Hem de üzerine bol bol dondurma ekli Affogato ile! 🍦 Soğuk içecekler için mevsim fark etmez, sen mutlu ol yeter. Unutma, mutfak da şimdi kahve de mevsimsizdir. Afiyetle buz gibi kahveler iç! ☕🍓
Thanks canım 😄
Cevap
15Cevap
Zaten kahve içeceksem soğuk içerim. Sıcak hiç çekilmiyor.
Fakat sunuma bayıldım aşırı elegant duruyor
Bende çok bayıldım 😋
Hayır değil tabi ki de ben her zaman soğuk kahve içerim
Valla ben de soğuk havalarda soğuk kahve içiyorum zaman zaman kime ne
Evet yaa kime ne...
Havalar soğusa bile soğuk kahve içmek tamamen kişisel bir tercih. Eğer seviyorsan, mevsim ne olursa olsun içebilirsin.
Kesinlikle
Afiyet olsun
Ben içmiyorum ama neden olmasın :)))
Teşekkürler
Hava isterse -10 isterse artı 50 olsun bana hiç fark etmez her türlü içerim
Bende bende...
İçiliyor gayet ya ben sıcak içecek insanı değilim ki yaz kış soğuk içecek içerim ya da hiç bir şey içmem
Yaz kış özellikle uzun yolculuklarda tercih ediyorum.
Hic içmem aslında:)
Tek favorim sade turk kahvesi suvari :)
Yoo ben hala soğuk kahve içiyorum, şu an hava cidden buz gibi ama vazgeçemiyorum
Tercih, ama ben içmiyorum çünkü hemen hasta oluyorum 😭😭🥹 yazın daha iyiii ( soğuk kahve)
Yazın soğuk kahve içiyorum
Sürahideki oda sıcaklığındaki sudan yapınca abes olmuyor
Pek aramam ama kafa dengi bir arkadaş lâ zehir bile içerim acı tatlı sohbetle
Normalde de kahveyi soğuk içme alışkanlığım yok.
Hayır abes değil
yazın bile dolaptan bir şiey içmezken kışın mı içeceğim , abes olarak tanımlanmaz tabgii ki
Hayır değildir, afiyet olsun 😊
Teşekkürler
Bu havada soğuk kahve içmek bence şov 😅😅
Neden?
Boğazım şişer benim, latteye geçiş yaptım çoktan 😄
Aaa kışın dondurma da yiyemiyorsun o zaman
Yerim ama sık sık değil
İçilebilir yazın sıcağında çay içiyoruz :D
Evet yaaa😄
Hayır ben soğuk içecek hâlâ içiyorum.
İçmek lazım yaa can çektiyse.
Değil. ben dondurma yiyorum.
Hayır içilir gayette.
Ortam sıcaksa sıkıntı yok
Keyif iceninister soğuk ister sıcak icer
her şeyi yapıyorsan yemek te yenir bence
Hevet
Yiyemiyorm
Abes değil
Bilmem
Hayır değil abla.
Sıcak kahveyi tercih ederim
Değil tabiki
Içilebilir dondurma yiyorum ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?