Çocuğun yarın doğum günü var ama pastane gece 23 kadar açık?

Sizce şimdi akşam onu ilk bulusmaya davet edip pasta söylesem mi. yarın gorusecektik kahve icmeye cikip dogum gunu de yarin aslinda ama? doğum gününü kutlasam bu aksam nasıl olur yoksa umursamaz mi oluyum abartiyorum mu?
Güncellemeler
1 yıl
Onunda burada kimsesi yok avusturyads yaşıyoruz?
Çocuğun yarın doğum günü var ama pastane gece 23 kadar açık?
Cevapla