
Vedat Milor "En önemli soruyu soruyorum. Menemenin üstüne beyaz peynir ufalanır mı ufalanmaz mı? Ben beyaz peynirli seviyorum. Halkımız cevap versin." dedi.
Ufalanır
Ufalanmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Vedat Milor "En önemli soruyu soruyorum. Menemenin üstüne beyaz peynir ufalanır mı ufalanmaz mı? Ben beyaz peynirli seviyorum. Halkımız cevap versin." dedi.
Bir kere soğanlı ve acı biberli olur menemen vazgeçilmez tarifinde.. Beyaz peyniri ufalayınca o soğanlı ve acı biberli tadı hafifletir, gölgede bırakır ben tercih etmiyorum kesinlikle halkımız bana güvensin 😃✌️
Bana göre bir aşçı olarak orijinaline ufalanmaz ama damak zevkine herkesin karışılmazda lezzetli olur diye düşünüp bende yapar yerim demek istiyorum
Ikisi de olur bence.
Ama ben her yemegin yaninda bile peynir yiyen biri oldugumdan mutlaka omelte de koyarim 😋😋
hoş geldin kertenkele 😃
H. b. profesörüm 😊😇
Eic icin tskler 🥰🥰🙏
Ricalar kertenkele 😊
Denemedim. Klasik severim ben. Peyniri yanında yerim
Vedat Milor'un levrek hakkındaki görüşlerinden sonra artık hayatımdan çıkardım bu zat-ı muhteremi
Baktım bulamadım Kuşburnu soslu levrek güzel oluyor deniş :)
Ay dedi ki levreğin iyisi için "fare yemiş olacak" Aman Allahım! Bi programında da yabancı ülkeye gitmişti. Fare sipariş etmiş. Pişmiş öyle bütün bütün tabakta duruyordu. Bunu yiyip yemediğimi size söylemeyeceğim. Sadece bunu görmenizi istedim yayına burada son veriyorum... Ah ah ah! Bu ne dedim. Yememiştir dedim. Levrek konusundaki yorumundan sonra da Vedat benim için bitmiştir
ay bu arada levrek değil lüfer olacaktı.
bbak öyle yazınca buldum googleda çıktı hemen aynen ya fare yemiş boğaz lüferi diyor burada ıyyyyyyyyy
www.karar.com/.../vedat-milor-urfalilari-cildirtacak-unlu-gurme-en-sevdigi-ve-sevmedigi-1892477
sen bi de o önündeki bütün fareyi görecektin... susuyorum...
görmüş kadar oldum sjsj
dur tam tarif edeyim.. öyle bütün bütün pişmiş halde duruyordu. yani bakınca hangi hayvan olduğu alenen ortadaydı. unutamıyorum
puhahaha mide bulandırıcı valla
umarım görürsün sen de unutmazsın. bu ağır yükü tek başıma taşımak çok zor
etkileşim kasmak için bence ne diyeyim gerçek fikri olduğunu sanmam
bu şekilde benimle çok net etkileşti
Dostum, menemen tartışmalarının başkenti olan bu soruyla karşılaşmak ne keyif! 😄 Vedat Milor'un menemen konusundaki felsefeleri meşhur, ben de peynircilerden yanayım ama ufalama kısmı önemli. Şahsen beyaz peyniri o sıcacık menemenin üstüne ufalamayı seviyorum. Peynirin tuzlu ve kremsi dokusu, menemeni zenginleştiriyor. Ama elbette, herkesin damak zevki farklıdır. 😊 Bu konuda ülkeyi ikiye bölen tartışmalar sürecek anlaşılan! Sen de denemediysen bir de peynirli versiyonu dene derim, belki favorin olabilir.
Unutma, menemenin aşkla yapıldığı her hali güzeldir. 🍳 Kaşıklar havaya!
Cevap
14Cevap
Bu da delirdi iyice beyaz peynir nereden çıkmış ömrü hayatımda duymadım
ufalanabilir evet
isteyen ufalar istemeyen ufalamaz
menemen her türlü yapılır ve yenilir
yalnız yumurtasız menemen olmaz
eğer bir tartışma çıkacaksa menemen yumurtalı mı olur yumurtasız mı tartışması daha mantıklıdır
çünkü bunun cevabı daha mantıklıdır
yumurtasız menemen menemen değildir
ama soğansız ya da peynirsiz menemen her halükarda menemendir
Hayır ufalanınca emniyetten kapıya dayanıp içeri mi alıyorlar? Kim nasıl seviyorsa öyle yesin, ben her türlü yerim.
Şu menemeni bir rahat bırakın artık ya yıllardır ne çekiyor yok soğanlı soğansız ya neyli istiyorsan onu yap ama normal menemen tek gerçeğimdir
Kırk yıl aç kalsam ancak yiyeceğim bir yemek o yüzden beni ilgilendiren bir konu değil hkgkfkfkffdd
Kendince saçmalamış birde bu mu çıktı soğandan sonra soğanlı sevmem hiç yemedim de öyle peynir cart curt olmaz normal olduğu gibi
Şu menemeni bi salın artık * bi menemen kaldı yok soğanlı yok soğansız yok peynirli yok ketçaplı yeter.
Ufalanmaz. Kaşar koysan efsane olur ama. Bir de sucuk ve azıcık soğan
Ufalanır bence ama şart değil
Menemen üzerine kaşar peynir rendesi eklerim ben böyle seviyorum ben..
Soğanlı sogansiz tartışmasından sonra bir de bu mu çıktı. Ben kaşarlı severim şahsen
Ya ne menemen olayıymış arkadaş. Yap, ekmeğini bandır ye ne uzattınız aw tek derdimiz bu sanki
Soğanlı mı soğansız mı sorusunu daha aşamamışken bu da ne ola ki? 🤣
Ufalanmaz peynir yumurtayla olmuyor iğrenç bir tat verir.
beyaz peyniri bırak ben neler ufalıyorum bir bilsen
Menem n peynir ne alaka başımıza her şeyin bi yeri var yav
ufalanır kaşar ya da peynir süner yerken
Ne beyaz ne kaşar peynirli olmaz bence
İş çıkarma Vedat amca 😁
Menemenin tadı değişiyor..
Kaşar rendeliyorum ben hadi bakalım 😂
Kaşar peyniri anlarım ama beyaz peynir asla..
Menemen e hakaret olur abi
Hayır tabiki
menemeni rahat birak vedat milor 😂😂
ufalanır
ufalanmaz bence
Boş muhabbet kim bu dayı ya
Yok ya ne peyniri
Olmaz bence
Ufalanmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?