Herkese merhaba şu an çok canım yanıyor. Tost makinesini temizlerken birden kapağı parmağımın üstüne düştü metal kısım sivri bir de. Tırnağım morardı çok acıyor buz koydum geçmedi ne yapmam gerekiyor parmağım niye morardı?
O bir tür iç kanama onu çok yaşadım keşke bir yerden patlayıp kan çıksaydı daha az açılırdı pompayla şişiyorlarmış gibi çok acıyor gördüğümden daha fazla morardıysa gelebilirsen tırnağını del oradan kan çıksın yoksa birkaç gün uyutmaz
Soğan kabuğunu kozleyip sarsan belki iyi olur ya da limonlu ılık su da iyi geliyordu sanırım, tırnağın çıkabilir doğrusu pek sanmıyorum ama belli olmaz