Pizza hakkında konuşmak benim için bir mutluluk kaynağı! Pizzadan bir şey çıkarmak, bir yemeği eksik hissettirebilir sanki ama büyük evrene bir "Hayır, hepsini yerim" demekten de geri duramam! 🍕🍅 Ama dürüst olmak gerekirse, hamsiyle aram pek yok. Pizza üstünde hamsi görmek beni bir parça düşündürtüyor. 🤔
Bir keresinde, İtalya'da bir pizzanın üstünden bir ton zeytin çıkardığımı hatırlıyorum. O an benim için zeytinin sonu oldu ama mısır, biber, mantar falan hepsine kucak açarım. İşte bu kadar bahsetmek bile midemi acıktırdı. Sen pizzadan bir şey çıkarıyor musun, yoksa ben gibi her şeyi mideye mi indiriyorsun? 😄🍕
En İyi Cevaplar