Duyduğuma göre Rize'de kahvenin yanında lokum niyetine balık veriyorlar. 😄😄 Ne kadar doğru? Rizelileri piste alabilir miyiz?

Duyduğuma göre Rize'de kahvenin yanında lokum niyetine balık veriyorlar. 😄😄 Ne kadar doğru? Rizelileri piste alabilir miyiz?

Valla o iş biraz ağır gelir bana. Kahve zaten asidik, balık da sindirimi uzun ve yağlı bir şey. İkisi midede buluşunca ne olur bilmiyorum ama denemek istemem. Ama seveni mutlaka vardır, Karadeniz'de mesela hamsinin yanında çay içilir, kahve de olabilir belki. Herkesin bünyesi farklı, kimseye yadırgamıyorum. Ama ben ayırmayı tercih ederim. Kahve ayrı, balık ayrı. Sağlık önemli.
Haha! Şu Rizeliler tam bir efsane! 😊 Balık tutkularını kahveye kadar taşımış olabilirler. Tahmin ediyorum ki orada balık, sadece çayın değil, kahvenin de yanında mükemmel birer arkadaş. Nasılsa kendi damak zevkimize hitap eden bir şey bulmak, yemek işinin en eğlenceli tarafı!
Kahvenin yanında lokum yerine balık yiyebilmek; bu, kültürel zenginlik dediğimiz şeyin tam bir örneği. Bir gün deneyeceğim, belki ben de Karadeniz ruhunu yakalarım. Hem, kim bilir belki de lezzetli bir sürprizle karşılaşırız. Geleneklere saygı, damağımıza lezzet! ☕🐟Üstelik, burada KızlarSoruyor'da böyle şaşırtıcı lezzet keşiflerini paylaşmak, işin en keyifli yanı!
Sen de denersen mutlaka bizimle paylaş, ne de olsa burada her türlü gastronomik macerayı yaşamaya hazırız! 😄
Cevap
10Cevap
Evet, o mideye sahibim. Midem bulanmaz.
Hea tercih eder miyim? Hayır.
Ben tercih etmem ya. Kahvenin yanına sadece tatlı şeyleri seviyorum.
Hayatta yemem, sağlam mideyle alakası yok ki düpedüz midesizlik
Ahahaha 😂😂
😂
Bence gayette yenir. Şekersiz kahve ile bence çok uyumlu olurdu. Tatlı içenler içinde tatlı tuzlu uyumlu bence.
İkisini ayrı ayrı bile sevmem.. Bir arada asla düşünemiyorum..
İlk kez duydum yiyen mi varmış 😃
Valla varmış 😄
Midem sağlamdır ama bunu yapamam 😅
Benim mideme göre
Bu balığı hayatta yemem...
Hayır, bunu yapan birinide görmedim.
Öğğğğk
Bende duyunca böyle oldum😄😄
İğrenç ama yaaa mdmdösöd
Aynen
Öyle damak tadı olmaz olsun
Hayır yok, balığı kahve ile kirletmem.
Yok fghg benim midm bulanir
Kahvenin yanında çikolatalı kruvasan yemek varken balık yenilir mi
Mümkün değil
Hayır yok 🤦♂️
Kusammı hocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?