Dün yemek vardı düdüklü tencerede, birden bütün yemek mutfağa saçıldı şok oldum 😧. Birde baktım ki o kırmızı buton içine kaçmış yemekte puskurtulmus , neyse tekrar taktım mutfağı tertemiz yaptım. Yemeği tekrar pişmeye bıraktım ocağı kistim aynı şey oldu. Bu Sibop artık çöp mu değişmeli mi? Her firlatilista yenisi mi alınır, yardım lütfen!!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O emniyet plastiği
O cikmasaydi bomba gibi patlardi düdüklü. İşini görmüş. Bend orjinal taktirin yeniden ya da düdukluyundgistirin
Neden patlama olacakmış ben onu da anlayamadım, düşük ayarda çalışıyordu sizce problem nedir?
Basınç fazla gelmiş buharı tahliye etmiş
Acil çıkış kapısı olarak düşünün o plastiği. Tahliye etmese sikinti olurdu.
Düdük ötmüyordu. Tıkanmış olabilir mi?
Olabilir. Olay tamamen basıncın fazla gelmesinden.
Düdüklü tencere fobimdir bence ucuz atlatmissin bilen bir yere danışmadan bir daha kullanma bence
Yıllardır kullanıyorum ilk defa yaşadım 🤷🏻♀️
Ben hiç sevmem çok korkarım o yüzden dedim
O nasıl oldu o düğmenin içe kaçmaması lazim
Her iki sefer de icerdeydi anlamadım ki bende
Sen ona bulaşma da yemeği zehir etmesin
Peki ne yapmalıyım?
Normal tencere kullan