Düdüklü tencere, kırmızı emniyet silikonu çıktı tutmuyor?

Dün yemek vardı düdüklü tencerede, birden bütün yemek mutfağa saçıldı şok oldum 😧. Birde baktım ki o kırmızı buton içine kaçmış yemekte puskurtulmus , neyse tekrar taktım mutfağı tertemiz yaptım. Yemeği tekrar pişmeye bıraktım ocağı kistim aynı şey oldu. Bu Sibop artık çöp mu değişmeli mi? Her firlatilista yenisi mi alınır, yardım lütfen!!

Düdüklü tencere, kırmızı emniyet silikonu çıktı tutmuyor?
Düdüklü tencere, kırmızı emniyet silikonu çıktı tutmuyor?
Cevapla