Laf arasında yemek yaptığını belirtmek hakkında ne düşünürsünüz🫠?

Arkadaşlaaar 💆🏻‍♀️ flörtün olan bi erkeğe napıyosun ne ediyosun diye konuşurken laf arasında yemek hazırlıyorum falan demek ne düşündürür sizce? Söylenmeli midir söylenmemeli midir
Laf arasında yemek yaptığını belirtmek hakkında ne düşünürsünüz🫠?
Cevapla