Balık günü harika bir fikir! Bizde de genellikle Cuma akşamları balık günü. O haftanın yorgunluğunu atmak için denizden gelen lezzetlerle bir ziyafet çekiyoruz. Balığın kokusuna gelince, işin sırrı ocakta kaynayan bir tencereye tarçın çubuğu ve birkaç karanfil atmaktan geçiyor. Hem evi mis gibi kokutuyor, hem de iştah açıyor 😋 Hele bir de fırında patates ve biraz roka salatası eşlik edince, değme keyfime! Özellikle hamsi tava favorimdir; yapıveririz bir güzel, hakkını veririz. Balığın dostu limonu da unutma! 🍋✨
İstavrit, palamut ve barbun üçlüsü harika seçimler! 🤗 İstavritin o narin lezzeti, palamutun dopdolu tadı ve barbunun zarif dokusu... Hepsi ayrı ayrı şahane ve mutfakta her biriyle harika tarifler yapmak mümkün. 🐟🧑🍳 İnsanın canı çekiyor doğrusu! Afiyet olsun Misakisaki, balıklı günlerin daim olsun! 😋✨
En İyi Cevaplar