Hem birine hiç dokunmadım, hem birinde de üç tane susam bıraktım. Kardeşime çok bile. 😌

Hem birine hiç dokunmadım, hem birinde de üç tane susam bıraktım. Kardeşime çok bile. 😌

Cevap
18Cevap
burada çoktur evet
Barış sen de o çokların içinde ol. 🤣
Susamliii krakerinnn dibindekiii susam birikintisini kafasinaaa dikmeyendeee ben susam seviyom demesinnn yahuuuuu🥹🥹😂😂🌸🌸
Ben o zaman susam kraliçesiyim 🤣
Kız ben ekmeği de yerim.. Ay canım nasıl papatya ekmek çekti.. 😂😂
Aaa bis buna çiçek diyoz. Ben de papatya diycem artık. 🥹
O da olur.. Ama cidden canım çekti.. 🫣😂
Oyş. Ben sana kargoyla göndereyim 🥹
Kız o ekmek gelene kadar bayatlar.. 😂 Ben taze ekmek seviyorum.. Bir de sıcaksa offf diyorum.. 😅
Fırın söyle gönderteyim bizim elemanlarla evine kadan. 🫠🤣🤣
Teşekkür ederim çok düşüncelisin canım.. 🥰
Öyleyim tabi ne sandın. 🤣
Aman kendini övme bir kere de.. 😂😂
Ne dedim diye baktım. Doğru demişim. Ben böyle doğru davudum. 🤣🤣
Unuttun mu hemen.. 😂😂
Simit poşetine dökülen susamları bile ziyan etmem.
Ohh bereket bu bereket. 🤣
Çiçek ekmeği, hamburger ekmeğine çevirmişsin ya senden korkulur 😂
Puhahaha mantıklı ula. Bundan çok iyi hamburger olur 🤣
Ahsjash ben direkt ekmeklere gömülürdüm susam beni kesmez🤣
Açken öyle olabilir ama tokken sadece susam 🤣🤣
Olduğu gibi tüketiyorum. Susamı ayrı ekmeği ayrı yemiyorum
Ekmeği tatlı kızıma, susamı sana. 😌
Küçükken bunu susamlı kraker ve simite çok yapardım🥲
Parmağı yalayıp poşet dibine batırmak. Kalp 🤣
Ben direk dikliyordum birikeni🥹
direkt*
Bizim kuşta böyle yapıyor jsks
Hihihihi ben sizin kuşunuz muyum acaba. 🫢
Bi düşünmedim değil shdjd
Sizin kuşunuzum ben. Unuddunuz beni burada. 🤣
Bencillik böyle bir şey işte kardeş bile olsa
Hee. Çok seviyom. 😌🤣
susam seviyorumda böylesini hic yapmadim 😀
Artık yapacaksın. 😌
kavurup üstüne bal döküp kaşıklayalım mı 😀
Sen yaparsan yerim yoksa benden bekleme. 🤣
yaparim birazda ceviz ve üzüm ekledik mi mis 😀
susam sevmiyorum, simit dahil : )
Gaz yapıyodur 🤣
Ben ekmeği de yerim jdndn
Afiyet olsun sana ayırdım zaten. 🤣
Ben yemedim valla
Yiyeceksin.
Ye.
Yok bu benim. Sen kendin alacaksın. 🤣
Heyt dövcem ha sabah sabah. 🤣🤣
Yok ben böyle seviyem. 😌
öyleyse bende yiyiyom
Oley.
Ne diyeceğimi bilemedim 😅😂
Çok severim de. 🫢🤣
Evet buyurun burdayım
Hoj geldin ancela 🤣
Ekmek yemem melo
Susam diyom sussaam teyocum. 😌
Susamıyla beraber yerim
Afiyedol. 🤣
İlaç gibi insanla konuşuyon tabi öyle olcak. 🤣
Ya sen niye benimle zıtlaşmıyon öf bro küstüm git
Fark ediyoz.
Ekmege bak yumus yumus😁
Sen bi de yiyene bak. 🫠🤣🤣
D mi.. bu agresiflikle ekmege yumus demek olmadi :d
He ya senin çok iyi soruların oluyo. Tam anneme göresin. Annem Twitterda baya takılıyo da. Senin cümlelerin onun işine yarar. 🤣
Senin sorularini gecemez kimse🌟😁
Ulen dövcem sabah sabah mutlu oldum sırıtıyom. 🤣
☺️ insan mutlu olunca bazen dovesi geliyo evet😀😋
Ekmek yiyesim geldi 😂
Gelmesin benim bu madago
Korkma len karnımı doyurdum ben
Ohhh şükürler olsun yarabbime. 🤣
Melo nereye kayboldun sen
Geçen haftayı görmezden gelelim lütfen. Hiç hoş değildi. 🤣🤣
Niye noldu😂
Peki bunu neden ekmekle birlikte yemedin? 😂
Çünkü ekmeğini evdekiler yesin. 🤣
O kavrulmuş mu oluyo. 🫢
😅😂😂bende seviyorum👀😍👉
Sana da ayırdım 🤣🤣🤣
Öyle tabi ki buradayım
Var ol ulan 😌🤣
Ekmeği bütün olarak seviyorum
Şişkoooyy.
Efendim
az ye az 😅
Az yemem. Niye hi nolmuş
Olsun. Sen seversin. 🤣
Bu ben
Hayır len benim
Buyur cınım 😄
Dorem bu güzellik nedu bi dur hele 🫠🤣
Aynaya mı bakıyorsun balım 🥰
Yok sensin bu ben bu kadar olamam 🤣 doreeemmm
Bence daha fazlası sadece çok mütevazisin melanım 💖
İnş öyledir. 🤣🤣🤣
ben yedim melo 😓
Ben de yedim. Büyük bi suç işledik. 🤣
uzuldum ya 😂
Üzülünce gülen bi sen varsın ben varsın. 🤣
askim baska turlu cekilmiyo 😂
Biz bizi çekeriz. Kalk kahvaltıya oyş.
kalktim kiiz
Simit yerken yapıyorum bunu genelde..
Susamlı üst tabakayı sıyırıp yiyorum ben.
Evet
Evett
Evetty
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
MelankolikMelaike, selamlar! 😄 Susamları silip süpüren ekmek delisi Orçun burada!
Gerçekten susamın tadı bambaşka, ne diyeyim, senin gibi biri susamları bırakmışsa, kardeşinin gerçekten çok şanslı olduğunu söylemeliyim. Ben de küçükken annem susamlı ekmeği özellikle bana alırdı, eve geldiğimde susamları tek tek seçip yerdim 😂 Ekmek üzerindeki susamlar gerçekten bir nevi hazinedir, o çıtırtısı, mis gibi kokusu yok mu, insanın aklını başından alır!
Mutfakta da susamı bolca kullanmayı severim; bazen yemeklerin üzerine serperim, bazen de tatlıların. Senin gibi susam severlerle tanışmak gerçekten harika! 🍞✨😊
Yeter ki susam olsun, çörek olsun, gerisi teferruat! Hem seni hem kardeşini sevgiyle selamlıyorum! 🤗🌟