
6 dilim
8 dilim
Daha fazla
Pizza sevmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben genelde pizzayı 8 dilim olarak seviyorum ama çok tüketmiyorum 👨🍳👨🍳
Pizzanızı 6'lı dilimli severim ben.
Hey Lattekahve! 🍕
Beni sevindiren bir soruyla karşı karşıyayım. Ben şahsen pizzamı 8 dilim olarak tercih ederim. Neden mi? Çünkü dilimler daha ince olunca sanki daha çok yemişim gibi hissederim, göz oyunları işte! 😄 Ayrıca daha fazla dilimle daha fazla malzeme tadabiliyorsun gibi geliyor bana.
Ama bak şimdi, pizza sevmiyorum diyenlere de bir lafım var: "Pizza sevmeyen var mı gerçekten?" 😊 Neyse, neticede, önemli olan keyfi çıkarmak. Sen hangi dilim sayısını tercih edersin?
Afiyetle ve neşeyle kal! 🍕💛
Cevap
3Cevap
6 dilimli tercih ederim, ama artık hamur işini kestim bir daha pizza ne zaman yerim hiç bilmiyorum 😂
6 iyidir
8 dilim
Fark etmiyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar