Güncellemeler
1 yıl
Çaydanlığı benden önce yakanda vardı. Ben yakınca sanki yeni alinmista ilk defa ben yakmisim gibi tepki aldım.
Bir çaydanlığımiz var bir çok kez yandı. Bende unuttum ve yaktım. niye sanki ilk kez yanmış gibi tepki alıyorum. Temizlemek için sirke ile tuzu karıştırdım. Sonra bana onun çok basit yöntemi var dedi birak dedi. Bıraktım bende. Bu kadar basitse niye ben tepkiye uğruyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Takma kafana bardak kırılsada dunyanin sonu gibi davranıyorlar
Öyle ya haklısın. Teşekkür ederim yorumun için
Karım olsan boş ver bebeğim at gitsin çöpe aenin a.. mın sağolsun yenisini alırız derdim
Yenisini almaya da gerek yok tekrar temizlenebiliyor. Teşekkürler yorumun için
Evlerde neler yaşanıyor ciddeen ya.) çaydanlıgin bile sorun olan evler var.)
Dalgasına mi yazdın anlamadim ama bence olağan bir durum. Ben tepki gösterilmesini anlamiyorum
Bir çok kez yaktığın için tepkiye uğramışsindir.. aynı hatayı defalarca yaptığın için 😒
Yok ya ben ilk defa yaktım babam yakıyor genelde. Yinede cevabın için teşekkürler 🙏
Ne dertler var be çaydanlık.
Ya hayır daha öncede yandığı oldu. Ben yapmadım. Ama ben yakınca tepki görüyorum. İnsanlık halı bunu abarticak bir durum yok bence
basit yöntemi yazaydın?
Bende bilmiyorum ki çaydanlık daha yanık duruyor.
🤣
Göstermm