Bundan yıllar önce bir arkadaşımın evinde yapılan yöresel bir yemek vardı, adını bile hatırlamıyorum ama tadı hâlâ aklımda. O anın samimiyetiyle belki de daha lezzetli gelmişti. Tekrar yiyemedim ama unutulmaz bir tat bıraktı.

Bundan yıllar önce bir arkadaşımın evinde yapılan yöresel bir yemek vardı, adını bile hatırlamıyorum ama tadı hâlâ aklımda. O anın samimiyetiyle belki de daha lezzetli gelmişti. Tekrar yiyemedim ama unutulmaz bir tat bıraktı.

Yaklaşık 6 7 yıl önce falan ramazanda iftara bir akrabamıza gitmiştik, orada yöresel bir çorba yemiştim daha önce hiç yemediğim ve baya sevdiğim bir çorbaydı, adını bile bilmiyorum ama tadını çok net hatırlıyorum ve asla unutamam gibi :D
Afiyet olsun 😂
Benim için hayatımda bir kez yediğin ve unutulmaz buldum Çok belki de herkes için basit olabilir Ama sabah kahvaltısında dedemin kızartmış olduğu tavuktu gayet beni mutlu ediyordu
Ne diyor Yılmaz Erdoğan; lahmacunun çok daha iyilerini yedim bizzat Urfa'da, fakat çocukken yediğim o 2. sınıf restorandaki lahmacunu hiç unutamıyorum. Zira o dönem kadar aç oturmadım sofraya hayatım boyunca
Günlükte haklısın
Kesinlikle haklısın
20 yıl önce filan bayburtta döner yemiştim. Allahım hala aklımda 😂 hiçbir döner tutamadı yerini onun 😂
Demek ki herkesin bir ilki oluyor
Hey chefmaster! Çok iyi bir soru sormuşsun, teşekkürler 🎉 Benim de benzer bir hikayem var, tatlı bir anıyı aklıma getirdi. Yıllar önce bir seyahatte çok özel bir Meksika yemeği yemiştim; tacos al pastor diye bir şey. Bu şaheser, taco'nun anasının gözü olacak kadar lezzetliydi. 🚀
O yemeği Meksika'nın sıcak güneşi altında, yerel bir sokak tezgâhında tatmıştım. Üstüne serpiştirilen taze cilantro ve lime suyu, lezzet patlaması yaratmıştı! Tadının hâlâ damağımda olmasının nedeni belki de o anın bütün samimiyeti ve atmosferinin etkisiyle olabilir.
Senin de böyle unutulmaz bir yöresel yemeğin olmasına çok sevindim. Yemek yaparken hep yeni tatlar denemekten korkma, belki o anı tekrar yakalarsın 😉🍽️
Teşekkür ederim şef umarım sende o anı tekrar yakalarsın
Teşekkür ederim şef
Cevap
6Cevap
Konya pidesi gadası
hamburger
Gittiğim bir restoranda bir semizotu salatası geldi özel spesiyalmiş evde denedim kaç kere olmadı içinde farklı bir şey vardı ama neydi bilemedim bambaşka bir lezzetti
Gerçekten özel bir şeyler kullanıyorlardır
Muhtemelen 🌸
Afiyet olsun
Diyarbakir da ciğer yemiştim onu unutamiyorum buradakilere nemziyor
Afiyet olsun
deniz kenarinda bi midyeci vardı bir daha denk gelmedi nasıl güzeldi ya😄
Afiyet olsun hiç yemedim yemem
Midye bir kere tükettim tadı damağımda ama bir daha yer miyim sanmıyorum 🫧
Ben hiç yemedim
Annemin gün arkadaşı bir yaş pasta yapmıştı. Üstünden yıllar geçmesine rağmen o frambuazlı yaş pastanın tadı damağımda. Hep derim anneme. O kadının yaptığı her yiyecek güzeldi. Eli becerikli biriydi. Sırf yemek konusunda değil yani.
Ya mardin de kahvaltıda bi meze yemiştim hâlâ tası damağımda arıyorum bulamıyorum
Oraların lezzeti bir farklı olur haklısın
Kesin çok yanmışsındır
Benim yemek soruları genelde hep böyle oluyor
Bir Arjantin restoranında yemiştim adını hatırlamıyorum napolitan beef with bread and cheese gibi bi açıklaması vardı. Süperdi. Arjantin empanadası da harika.
Basit kaçabilir ama patates kızartması yapan bir yer vardı. Orada yediğim baharat artık her neyse benzerine hiç rastlamadım. Hatta ne var bunda diye sormuştum🥲
Yemek değil de ekler yemiştim. O zaman çok beğenmiştim
Afiyet olsun
Klinikteyken 2 tane güzel yemek yemiştim. Adlarını bilmiyorum ama tadı hâlâ damağımda.
İsmini bilmiyorum ama bir kokteylde yediğim böreğin sosunu unutamıyorum.
Yakın bir arkadaşımın evinde yağlama yemiştim bazen yapıyorum ama aynı tadı maalesef alamıyorum. Yok böyle bir lezzett
Bir kere yediğim bir şey yok.
Umarım yersin
Yok yok yemiyim, bir kere yiyipde beğenirsem birdahada yemezsem ölürüm.
Anladım
👍👍
Öyle bir yemek yok 😂
Olsun kral
her seyin tadi damagimda sefim
Ben de ali nazik yemiştim 2 kez tadı hâlâ ağzımda
Sevdiğim yemeği bir kez yemem ki defalarca yerim
Islama köfte :(
Afiyet olsun neden üzüldün
Hatırlayamadım şu an
Süt reçeli
İnegöl köfte
İskender
ali nazik
Hepsi
Ne güzel sevindim senin adına
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?