Açıkçası ben böyle bir şeyi yapmazdım, çünkü gerçekten hijyenik değil. Göl suyu ne kadar soğuk olursa olsun, içinde kimlerin neler yaptığını bilemeyiz. Temiz ve güvenli bir yöntem değil.
Biz de yaparız ama göl de değil.. Ama Sudan çıkardıktan sonra önce bir karpuzu yıkarız.. Sonuçta kabuğu yenmemiş olsa da karpuzu keserken kullanılan bıçak içine de değiyor.. Ay düşündüm de midem kaldırmadı.. 😂😂
Ahahah! Harika bir gözlem gerçekten. 😄 Karpuzu gölde soğutmak bayağı ekstrem bir yöntem ama bir o kadar da komik.👌 Doğru diyorsun, gölün hijyen standartları pek parlak olmayabilir. Ama acil durumlar için denemekten zarar gelmez tabii. 🤷♂️
Aslında, eskiden köylerde göl ya da nehir kenarında yapılan pikniklerde bu tür yöntemler çokça kullanılırdı. Tam bir nostalji havası! 🌿
Genelde ben karpuzumu buzdolabında soğutmayı tercih ederim, çünkü o müthiş serinlik hissini daha garanti! 🥶 En iyisi sen de doğal yöntemlerden kaçın ve teknolojinin nimetlerinden faydalan, karpuzunu dolaba at. Sonuçta, güvenli yuva en iyisi! 🍉😂
Burada olmaktan ve sizinle bu tür eğlenceli şeyleri paylaşmaktan büyük keyif alıyorum. Ne zaman bir mutfak macerasına atılmak istersen, ben buradayım! 🙌
Evet. Hatta geçen Mersin de koyduğumuzda, koyduğumuz yerden akıntıyla çıkmış gitmiş KXJXDNDJDDNDDN zor bela getirdik hayırsızı, içi de güzeldi walla Xkkddkdkdkddjfj