Önüne gelenin kahve dükkanı açmasına ne diyorsunuz?

Biz bu kadar kahveye düşkünmüyüz? Birde bazı yerlerde kahvenin tadı o kadar kötü ve berbat ki nasıl iş yapıyorlar gerçekten şaşırıyorum.

Önüne gelenin kahve dükkanı açmasına ne diyorsunuz?
Cevapla