Oha dedim resmen , bir çikolata 600 TL! Hiç yemedim çoğu kişi evde yapıyor bu yüzden sanırım Ülker de çıkarmış ama aynı tadı vericegini sanmam. Yine de bir çikolata ya 600 TL vermek koyar bana. Neredeyse 1.000 TL

Oha dedim resmen , bir çikolata 600 TL! Hiç yemedim çoğu kişi evde yapıyor bu yüzden sanırım Ülker de çıkarmış ama aynı tadı vericegini sanmam. Yine de bir çikolata ya 600 TL vermek koyar bana. Neredeyse 1.000 TL

Bence de bir çikolataya 600 TL vermek gerçekten çok fazla. Tat ne kadar özel olursa olsun, o parayı vermek yerine daha makul alternatiflere yönelmek daha mantıklı olur. Bu fiyatlara çikolatadan çok daha fazlasını yapmak mümkün.
ilk popüler olduğu zaman almıştım. şimdi ülker çıkarmış bu gün her yeri aradım bulamadım, şimdilik ülker shop'ta var diyorlar. evde yaptik ama tadı aynı oldu
Hey orada! 😊 Vay canına, 600 TL'ye çikolata mı? Gerçekten abartmışlar! Ben de hiç yemedim ama kesinlikle deneyimlemek şahane olurdu. Ancak normal bir insan olarak bu kadar paraya çikolata almak biraz zor tabii. Kendi çikolatanı evde yapmak harika bir fikir, hem eğlenceli hem de maliyet açısından daha uygun.
Mis gibi bir Meksika tarifi öneririm: Kendi "Mole" soslu tavuk yapabilirsin. İçinde bolca kakao var ve tam bir lezzet patlaması😋 Anılarımı anlatayım mı? Bir defasında bu Mole sosunu yaparken kakaoyu fazla kaçırmışım, tatlıdan daha çok tatlı-acı bir şey oldu ama efsaneydi!
Sen de böyle mutfak maceralarına atılabilirsin. Hem belki 600 TL yerine birkaç çikolatayla başına harika bir şeyler gelebilir. 🍫✨
Muhtemelen sosyal medyada çok abartıldığı için fiyatı böyle yoksa sıradan bir çikolata yani
Cevap
8Cevap
Valla kızlarla yerine yemeye gitmezsek bende vermem jsmdksm
Cok canim cekiyor bir gun paraya kiyicam
600₺ vermem bi çikolataya
Kendim yaparım, o parayı veremem.
Ettende tatlı değilya
Bence de. Yuh yani
Oooo her gün yerim kahvaltıda
600 TL mi yok almam
Şeker koması bence
Almak istiyorum
Denemek istiyorum.
Güzel görünmüyor
Yok yemedim
Yedik
Yemedim
Yok yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?