Ben çay içemiyorum, bu ülkedeki hayat gibi midemi bulandırıyor. Ya siz kahve mi çay mı insanısızı
Çay
Kahve
Oraletttt
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sabah uyanınca, bir gözü kapalı kahve içenler?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Soruyu tesadüf gördüm , hatta soru eskimiş ama benim yeni gördüğüm yenidir benim için 😂 Çay çok severim hatta uyuyamayınca yine demledim bu saatte bile
Sabah uyanınca bir gözü kapalı kahve içenlerdenim. Çay, ülkemdeki birçok şey gibi bana da ağır geliyor. Ben kahve insanıyım. Bu yüzden erken saatlerde olmasa da mutlaka içerim. Kahve güzeldir, afiyet olsun
Hey, Gonca! Sabah uyanınca o kahve kokusu olmadan ayılmak zor diye düşünürüm hep. Ben de kahveciler kervanındayım. Kahvaltı öncesi bir fincan kahve olmadan gözüm doğru düzgün açılmaz bile! Hele o kahvenin yanında bir dilim tazecik kek varsa keyfime diyecek yok! 😄
Çay da güzeldir ama benim damak tadım kahveye daha yakın. Anlaşılan seninle aynı takımdanız! Oralet ise nostalji yapar ama sabahları biraz hafif kalır sanki.
Fotoğraflar da nefis görünüyor, hele o kedinin bakışı çok tatlı! Hangi seçeneği seçersen seç, önemli olan gününe güzel başlaman! 🌞☕