

Pilavım lapa değil daha suyunu yeni koydum pilavım tane tane olur kimseye laf söyletmem


Pilavım lapa değil daha suyunu yeni koydum pilavım tane tane olur kimseye laf söyletmem
Seni takip etmek lazım yaa fikir veriyorsun arada 😀 o gecenki nohut lu bi yemek vardı bezelyeli o da senin miydi bence o da çok güzeldi onları birleştirmek de nasil geldiyse aklına 😀 afiyet olsun ellerine sağlık. Pilav ölçün ne
Bezelye ve nohut neden ikiside güzel vitaminler varken birleştirmiyeyim dedim çokta güzel olmuştu 😀
2 su bardağı princi şehriyeyi hafif kavurduktan sonra ğstüne ekleyip 5 dk kavuruyorum sonra 2 su bardağı prinç için 3 su bardağı soğuk suyla şokluyorum küçük ocakta kısık ateşe alıyorum
Helal olsun valla pilavı ben bile yapamıyorum tebrik ediyorum seni 👏 çok da güzel düşünmüşsün
Teşekkür ederim :)
Kaymaklı sütlü Makarna yaparsan yerim
Cevap
7Cevap
Yemem ben :D sana afiyet olsun
Simdi pilav biraz lapa olacak gibi 😂 Pilavi es gectim ama tirnakli pideyle digerini gomeriz.
Fena gözükmüyor ama çok dağıtarak çalışıyorsun mutfakta sanırım
Ellerine sağlık çok güzel duruyor afiyet olsun şimdiden
Pilav olmamış mı? Eline sağlık kardeş valla kolay gele
Yaptığın yemekleri neden beğenen yok. Görseldeki gayet iyi görünüyor. Ellerine sağlık.
😀😀
Ellerinize sağlık. Yemekler pişince Ocak ve tezgah da temizlenirse mükemmel olur
Gayet iyi görünüyor ya yenir yani, kim beğenmiyor ki :D
Ay öyle gayet lezzetli oluyor denedim bende bir ara, burun kıvıranların damak lezzeti yok demek boş ver :D
Ellerine sağlık güzel görünüyor sadece pilavı bir karıştırsan mı ☺️
Güzel gözüküyor ama yemem. Sadece az pilav alırım 💅
Mutfakta biraz pasaklı mı çalışıyorsun ne
Merhaba tavadaki tavuk sotemi?
Açım şu an güzel görünüyor jsjsjs
Ben yerim😃
Güzel görünüyor Eline sağlık
Dayı bende de tavuk var şimdi kapıyı aç geliyorum
Ohoo çok şey istiyorsun walla. O zaman sos mos ayarla da kestirip geliyorum. Zabaha kadar yeter bize Kzjdjdjsjs
Sana alayım da ben içmiyorum, sade soda alacam 70 lik ZDJSHSBSNSNAJS
Kırmızı Tuborg alıyorum ona göre
Ya tamam senin dssagini yesin amsterdam alıyorum, çerez merezde hazır zaten rahatke zabaha kadarrr
Yeriz ayıp ettin murat😃
Sagolun efenim. dg
Bu kez tavukları pişirmişsin 🤭🤭yenir
Ben yerim bea. Ama mutfağı temizlersen
sqtret bakmıyorlar para varsa tamam
Yenir tabi güzel görünüyor
Elinden zehir olsa yerim 😋
Hijyen yoksa yemem..
Ketçapla güzel gider
Niye ya😀pilav ketçapsiz yiyemez oldum
😀ben ketcap ve diğer soslar yanina pilav tavuk🤌
😀neyse ketcapsiz yeriz
Yoklukta gider
Geberirirm gine yemem
Hayır
Yerim
Belli bir saat sonrasında yemek yemiyorum. 🥲
Yemem
Yerim ne olcak
her türlü yenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar