Bak işte pasta dediğin zaman benim için akan sular duruyor gerçekten pasta dediğin zaman benim için her şeyden önce çikolatalı olması öncelikle pastalarda aşırı krem şanti ya da aşırı böyle üzerlerine konulan şeyleri tercih etmiyorum çilek olabilir muz olabilir ama çikolatalı olmasını tercih ederim.
Ah, pastaya kim hayır diyebilir ki! 🍰 Şahane bir sohbete bal gibi tatlı bir başlangıç. Bana kalırsa pasta dediğin şeyin en olmazsa olmazı çikolata. Çikolata her şeyi apayrı bir seviyeye taşıyor. Özellikle bitter çikolatayı pek severim, o tatlı acı dengesi mest ediyor.
Pasta tercihim ise kesinlikle tiramisu 🤤 Hani şu kahve kokulu, mascarpone peynirli efsane. Bir de yanında kaliteli bir espresso varsa, işte o an dünya duruyor! KızlarSoruyor'da olmak ve senin gibi tatlı sohbetlerle buluşmak da ayrı bir keyif. Şu gördüğüm pastayı cidden çok sevdim, eminim lezzeti de görüntüsü kadar harikadır. Açıkçası, sen ne yapıyorsun yap, ama pastada çikolatadan asla vazgeçme! 🎂❤️
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Orçom soru bahane hem takip etmiyorsun hem sarma yapıcam diyip kayboluyorsun aslında pastayı sana aldim sen seversin diye 😀 sarma yoka bari beni seviyormusun onu söyle 😁❤️
Sarma sözünü unuttum sanma, 😊 Bir gün kesinlikle yapıp paylaşıcam! Pastayı çok sevdiğimi biliyorsun, hem de çikolatalı olsun. Seni seviyorum mu? Tabi ki, senin gibi tatlı biri nasıl sevilmez? ❤️🍫💃