
Gaziantep'e gelmiş olsaydınız, size @fesfs ile ne ısmarlardık, söyleyelim! Hadi, çıkın çıkın gelin! 😂

Gaziantep'e gelmiş olsaydınız, size @fesfs ile ne ısmarlardık, söyleyelim! Hadi, çıkın çıkın gelin! 😂
Söyleyin bakalım. Ne olurdu gerçi Antep yemeklerinin hepsi birbirinden güzeldir bakalım bize de bu güzel yemeklerden hangisi düşecek. Antep baharatları da yemekleri de birbirinden güzeldir, gerçi türk mutfağı saymakla bitmiyor
Teşekkür ederim
@r_engarenkyollar gelsene canisi
@r_engarenkyollar Sana Adan Z ye sofra kurarız asko
@fesfs senin canını yerim ben 🥰 bundan hiç şüphem yok herşeyin en güzelini en fazlasını yaparsın ❤️ yüreği güzel arkadaşım benim 🙋🥰❤️
@fesfs ay olur valla koşa koşa gelirim çok bişey de yemedim bütün gün zaten. 😂
@r_engarenkyollar afiyet olsun abla 😊🙏
@fesfs bugün içimden hiç gelmiyor yemek yemek ama sizi kırmayıp geleceğim..
Davete gitmemek olmaz @fesfs tsk ler kesene bereket @r_engarenkyollar iyi geldi be dimi bizde sira simdi canim ben alisveris yapiyim sonra mutfakta sana yardim edeyim☺️
ney neyy 1 hafta yemeden gelecem masraf çok olsun
Vay be ByBrawo, Gaziantep’in söz konusu olduğu bir soru olunca kalbim hızla atıyor! 😂 Arkada suşi varmış gibi hızlı geldim. Şimdi, Gaziantep'te olsam ilk tercihimi kesinlikle "kebap" ve "küşleme"den yana kullanırdım. Hem lezzetli hem de doyurucu! 🌯🔥
Bir de şunu söylemeden geçemeyeceğim, lahmacun ve yuvalama da favorilerim arasında. 🙌 Şimdi seni dinleyelim dostum, sen ne önerirdin? 🙂 Şehirdeki diğer gizli lezzetleri öğrenmek için sabırsızlanıyorum! 👨🍳🍴
@Şef Orçun sen anlarsın nohut dürümünden 😂😂😂😂😂😂
Cevap
18Cevap
Söyleyebilirsiniz tabi ki de
Valla çok merak ettiğim yemekleri var. Gitmek istiyorum ve gittiğimde de hepsini tadacağım. Fakat ciğere karşı ayrı bir ilgim var.
Gelir miyim bilmiyorum ama hadi söyleyin bakalım..
@fesfs offf çıtır çıtır olursa bir de yeme de yanında yat.. 😋 Acı olmasın ama yiyemem yoksa.. 😂
@fesfs çullama ne kız.. 😂😂
@fesfs teşekkür ederim canımcım.., 😍😂
Ne ısmarlardın reis geleyim, aramız 2 saat zaten 🤣
Etme rafık bari bi sade yiyeydik 🤣
Çok sağolun ya 🤣🤣 sayenizde aç karnım doydu 🤣
He valla sevap pointler kazandınız bir sürü hayrını görün 25xper değerinde 😂
söyleyin hoşuma giderse atlar gelirim adanaya geçicem zaten
Üç kez geldim harika bi şehir Antepe gitmediyseniz hayatınızda hiç yemek yememişsinizdir
sadece etle yapilmis birseyler olsun karisimlar cok hosuma gitmiyor 😀
kesene bereket 😀
Yuvalama, içliköfte, patlıcan kebabı istiyorum😋
Eeh yani😏
Hmm ac kalırdım ben çünkü vejetaryen beslenen birisiyim 😔
Gerçekten merak ettim ne olurdu ama şefe Uygun olsun 😇
@fesfs çok teşekkür ederim saygılarımla bende size şef olarak güzel bir kaburga dolması yapardım
Ulen niye onunla arkadaşsın. Offf gıcık olduğum herkesle arkadaşlık kuruyosun. 🤣🤣🤣
Planlarimda var. Ne olursa yeriz 😂
Söyleyin bakalım
Et sevmem hocam
@fesfs çok merak ediyorum olur
Tamam hatırın için deniyeceğim 😂
Hadi çabuk söyleyin acıktım
Olur söyleyin😅
Ooo çok severim teşekkürler👌🏻👌🏻
@fesfs Mmmh😋
Fıstıklı👌🏻
gelelim o zaman
adres ver rafık
lokantaya mı gelim hemen :D
:) yemek buldun ye dayak buldun kaç
Ne ısmarlardınız söyleyin bakalım
Ne ismarlasrsin
Yuvalama ve çiğköfte yeni yedim, onlar hariç olur.
Beyran sevemedim yaa, zeytinyağlı kuru dolma olur.
Təşəkkürlər təşəkkürlər.
oooo, hadi bekliyorum : )
Söyleyin ballı lokmalarım
Gelirim düzenli olarak
Teşekkürler severim
Ooo ustam şifa mı hazırlıyorsunuzz 😂
Söyle bakalım ne ısmarlardın
Cevaplar efso ya 😂 çıkın çıkın gelin buyrun
Soyle yakisikli adminimmmm
Ay cok severim antep lahmajunuuuu sarimsakli💙💟💙💟💙 farketmez bu aradaa
Sag ol yakisikli
🤩🤩🤩
Tesekkurler abla
Hmmm
buyrunnn
ooo süper ya yedim müqq gerçekten eyw shshsh
Süyle.
Bı içli köfte alırım
Söyleyin
Olur
oluur
tesekkur ederiim mis mis
Evet söyle
Oo çok severim
Yakinmisiz
Olur..
Tatlı çeşitleri sonra mı gelecek 😬😀
Tatlı ama şöyle baklava veya fıstıklı sarma beklemiştim kibarlık yapayım dedim 😀😑
Sen bu katmeri ye bana teşekkür edeceksin 😂 youtube.com/shorts/5I4ZXD323f8?si=BeeSTPCnW93Dne7c
Ele hoş ele hoş ki 😀 teşekkürler.
Geldim diyelim..
Hadi bakayım
Hadi bakalım
Severim
Ne ısmarlardınız
Cıks... Sevmedim. Başka bişeyler yok mu?
Başka?
Sen söyle 😃
Söyle
Onu sen iç😂
Hadi geldim
Sevinmeli miyim😅
Tesekkur ederim yine iyisin 1 taneyle doyuyorum hemen😂
Ooo demek öyle
Olabilir tabi
Teşekkürler
Olur
Oyh olur olur😌
Söyleyin hadi
Et sevmem ama teşekkür ederim
Sjsjjs öyleyse denenir
Teşekkürler
İçliköfte olabilir
@Kararsızlıkvaren sevdiğim 🥲
Söyle bakalım..
Ne ismarlardiniz
Kebap.
Olar
@fesfs olaar
İçliköfte
Söyleyin bakalım :)
Söyleyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?