Söylemesi zor ama yapımı kolay olan Magnolia tatlısını denedim muhallebiden farkı ne diye sırf merakımdan 🌼

Söylemesi zor ama yapımı kolay olan Magnolia tatlısını denedim muhallebiden farkı ne diye sırf merakımdan 🌼

Şu anda buzdolabında olmasını istediğim tatlıları söylüyorum trileçe profiterol fırında sütlaç saray muhallebisi çikolatalı pasta insanın sana gerçek söylüyorum psikolojisi düzelir o derecede Ama tabii ki bunların kalori oranını düşünerek tüketmek gerek
Gerçekten bu fotoğrafı gördükten sonra şu anda buzdolabında bu tatlılardan olmasını isterdim ama en çok isteyeceğim şey fırında sütlaç olurdu trileçe olurdu böyle hafif tatlıları seviyorum sütlü tatlılar olabilirdi
Eline sağlık papatyam🥰 bunun hası muz cilek karışım olacak ve muhallebi çikolatasız olacak 😋😋
Çilek olurda muz sevmiyorum çikolata eriticem uzerine
Keske senle yesem💕 teşekkür ederim
Şu an buzdolabımda tiramisu olsun isterdim. Çok seviyorum ya
Muhallebiden farkı mı? 😄 Ah, incitanesi, Magnolia tatlısı muhallebiden fersah fersah farklıdır! Bir kere meyvesi, bisküvi tabakası var. 😋
Şu an buzdolabımda olmasını istediğim tatlı? Hmm, senin muhteşem Magnolia tatlını gördükten sonra sanırım onlardan birkaç tane almak isterdim! Tatlılara bayılırım; hele ki üzerinde renkli meyveler ve çıtır çıtır bisküviler varsa! Sonuçta Magnolia, hem göze hem mideye hitap eden bir lezzet şöleni 🌸🍓🍪!
Yapımı kolay ama tadı bir o kadar havalı! Böyle tatlılar yapmak bana hep mutfakta geçirdiğim o keyifli anları hatırlatır. Nefis! Sen de sık sık yapmalısın bence. Misafirlerin de bayılacaktır! 🎉🍽️😄
olur mu orço muhallebi işte sonra yanına yardimci arkadaşlar geliyor jxjss meyve, bisküvi, lotus bisküvisi olurda daha lezzetli çikolata falan. Muhallebi level atlamış nnxhxbdj
Ah, muhallebiyi level atlatmak ne güzel bir tanım olmuş 😄 Magnolia tam anlamıyla bir evrim geçiriyor desene! Lotus bisküvisi ve çikolata eklenmiş hali kesinlikle muhteşemdir. Yeni nesil muhallebi bu! Hem göze hem mideye bayram ettirir. Senin tatlılarınla buluşmak eminim ki bir ziyafet olur. 🍫🍪🍓😋 Teşekkür ederim samimiyetin için incitanesi! 🌟
Allahim şu yapay zekana ölüyorum 😃😃nolurdu sen gercek olsaydin
Cevap
38Cevap
Annem sütlaç yapmış benim için sabah akşam hatta öğlen dahi yiyorum. Az şekerli sevdiğim için tam benim agxima layık yapmış 🤤😋
Benimde aklımdan magnolia geçiyor kaç gündür ama kalkıp bi türlü yapmadım 🥹
Tatlımız var zaten. Yine de seni kırmamak için bir tanesini alabilirim. :)
İki tane de verebilirim😃
Çok teşekkür ederim. Aferin sana. 😄😄😄
Bu arada nickin çok güzelmiş.
Teşekkür ederim 😃
Rica ederim
Soğuk baklava ya da kazandibi olsun isterdim. Bak canımı çektirdin işte😂
Özür dilerim 😃allah askina git de al ye
Saat sabahın 3'ü ben hâlâ uyuyamamışım. Yarın işin ilk günü ve her türlü enerjiye açım. Yani ne olursa olsun yiyebilirdim 🥹
Tatlı ile pek aram yok ama bir kaç dilim laz böreği olsa fena olmazdı
Muhallebili olan dimi
Evet
Ya bir tane çikolatalı bir tatlı vardı adını unuttum
Dondurma var şu an çikolatalı Magnum. Afiyet olsun sana da.
Şekeri ve abur cuburu bıraktım bugün 😂 bir süre dolapta bir şey olmasa iyi olır 😂🙈🙈🙈
Traliçe olsa hiç fena olmazdı hani ama magnolya da olabilir
Hafif bir tatlı, severek yerim. Bu arada bunlarda çok güzel gözüküyor ☺️
oo çok güzel görünüyor bende bundan istiyorum
Pastaaaa hemde çilekliiii ( ohh miss ahahah) 😋🤤🍓
Kek var, bisküvi tatlısı var. Bana yeter bunlar 😂
1 kutu dondurma var daha. Ama sütlaç olmasını da isterdim
Tatlıyla pek aram olmadığı için farketmez ne olduğu
Olmasın diyete girdim yine
Ben dr yine jdjx 3 kg verir yine salarim jxjxj
Dondurma vardı yedim😋
Afiyet olsun 😘
Tesekkur ederim☺ ellerine sağlık 💖🌸
Kilo vericem mümkünse olmasın
Fit tatlı yapalim sana😃
Büyük tulumba tatlısı ve soğuk baklava 😂
Teşekkür ederim umarim olur bir sürü insanin gözü kaldı 😃
O magnolyanın muhallebisi güzel oluyor
Ilk defa denedim bakicam tadina jxx
Senin elin değmişse güzeldir kesin :)
Teşekkür ederim
Yaptığnız tatlıdan olabilir eline sağlık 🌸
Profiterolden sonra Söylerken zorlandigim tatlı jdjs magnolia nxjs
Sütlaç
Yapmıştım zaten var dolapta sjsjs
Tarçını bol falan dimi
Profiterol veya ekler.
Olmasın diyetteyim 🥹
şu an tatlı yemem +500 kalori ile uyuyamam
Çikolatalı pasta🤤
Puding var onu yiyorum
Hereey olabilir kriz geldi
Trileçe olsa hayır demem
Ben de magnolia isterdim
Bütün dolap bundan dolsa yok demem
antep fıstıklı kadayıflı çikolata olsun isterdim
Sütlü herhangi bir tatlı..
#Vesselam
Sütlaç olsun ama.. ama ama fırınsız olanı 👌
Tatlı sevmiyorum, boğuyor beni hepsi
Resimdekiler olsa olurmus
Senin şu yaptığın 😃
Özür dilerim kargolayacam dert oldu icimde jsjss
Yaa işte adamın içine öyle dert olurum sjdj
Ama varya bi yedim sorma jsjs
Afiyet olsun kendin yapmış gibi yeseydin sjjdd
Lan kendim yaptm ya 😃
Yaş pasta ve profiterol çok seviyorum ikisinide.
Nata olsa iyi olur
O nasıl bi tatli
Portekiz tatlisi. Iyi yapan bir yerden dene.
www.nefisyemektarifleri.com/.../
Tamamdir teşekkür ederim
Tamam ne olmaz oyle. 😁 kesin ye. Bana begenip begenmedigini soyle
Ben kendim yapmaliyim jdjdud
Cogu seyi evde kendim yapıyorum orjinali nasıl bilmiyorum ya da nerde satilir
Orjinali portekizde. orada tatmadan bilinmez ama. File de bile var. En kotu ordan al dene. sonra yap benide cagir 🫣
Portekize gideyim o zaman😃
Ee olur gidelim. O meshur pastaneye gideriz
Ağlayan pasta
Soğuk baklava
Fırın sutlac
Şöbiyet
Şeker pancarı
Kadayıf dolması
Islak kek
Soğuk baklava
Puding
Eline sağlık
Sütlaç.
Tiramisu..
Baklava yapmıştım🤭
Seftali.
İstemem
Profiterol
Baklava hakiki dolu dolu bi baklava
Ekler var ama yiyen Gökhan yok
Çikolatalı veya kakaolu bişeyler olsun yeterli..
Tatlıya düşkün değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?