Akşam yemeğinde çaresine bakacağız artık.

Tava biraz yandı eskiydi zaten napalım idare etcez
Akşam yemeğinde çaresine bakacağız artık.

Tava biraz yandı eskiydi zaten napalım idare etcez
Bu kıza nilah basılır
Evliyim zaten 😊
Ben köyde büyüdüm şimdiki nesil boş. Dilerim Allah karşına istediğin gibi birini çıkarır. 🤲
Çevremde genç kız yok evli hep 😅😅
😂😂😂😂 belli olmaz nasip kısmet
Bakalım bulursun kafana göre birini
Köyden alacaksın o zaman
Bilmem düğünlerde gez 😅😅😅
Gördüğün begendiğin kızı yalnız yakala no ver ya da bir arkadaşınj yakala 😅😅
Ürkütecek bişey değil kızdan hoşlandn adım atman lazm
Hoşlandım bir goruşmek tanışmak isterim niyetim ciddi birbirimizi tanıyalım de
Ya numara alınca detaylı konuşursun
Neyse naparsan yap 😀
Cevap
6Cevap
Benimde var evet afiyet olsun
Asfalta yumurta... En sevdiğim 😏
Afiyet olsun
Bu eli tanırım ben yuvarlak şişik eller Kürt elidir 😁 nerelisin bakayim
Şişik eller derken bu eller çocuk elli
Ellerim zayıf benim
Yüzük var ya
şu an ellerimde yuzuk yok takmam da yemek yaparken vs hijyenik gelmiyor bana
Oğlunun ya da kızımjn elleri o
Tamam ablacım kızma yanlış gördüm ama bu senin dogulu olmadığı anlamini tasimaz
Van lıyım. Çocugum Diyarbakır lı oluyor baba Diyarbakır 😀
Bizde Mardin Midyat Şer çavaa
Ser çava
Gizliliği aciyorum özelden yazarsin o hâlde
Niye yazayım
Gerek duydum nedensizce
Ben duymadım
Yapacak başka bişey yok o zaman
Yok sukur
Peki
Yoktı
Temem
Aç kalmaktan iyidir
Dimi🥲
Yuh aq
Ne yapayım üstümde para yok eşim evde değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar