Eminim gece Özkanlar yine buradadır, bakalım kimler neler yiyormuş görelim?

Eminim gece Özkanlar yine buradadır, bakalım kimler neler yiyormuş görelim?

Son günlerde yer oldum.
3gecede yarim kilo kuruyemiş (kaju, Antepfistigi, badem, findik), bazen bira eşliginde
Herhafta boyu 1kilo dondurma
maalesef +2kilomda var
Evin karsisinda yüzme havuzu var gitmeye utaniyom
Aman dikkat et
Geceleri ağır şeyler yememeye dikkat ederim ama bazen de boğazımı tutamayıp yediğim oluyor. Geceleri çoğu zaman meyve kuruyemiş abur cubur o tip şeyler yerim
Şu an çay içiyorum şefim
Yanına patlıcan közlemesi ekmek arasında güzel olur
O zaman sabah kahvaltıda yersin
Patlıcan faydalıdır közleme yapacaksın biberi tuz atacaksın mis gibi taze ekmeğin üstünde
Kızarmış ekmek üzeri süzme yoğurt sonra patlıcan
@Kararsızlıkvar çok güzel patlıcan candır 🍆
Gece yoğurt ve meyve yerim.
Bak sen en sağlıklısını yapıyorsun
Dikkat ediyorum
Ooo, gece yemek sohbetlerine hoş geldin be chefmaster! 🎉 Gece yarısı atıştırmalıkları bambaşka bir keyif, değil mi? Senin sandviç baya iştah açıcı görünüyor. Ben de gecenin ilerleyen saatlerinde genelde kremalı bir makarna yapıp atarım mideye. 😄 Meksika mutfağının enfes baharatlarıyla yapılmış sıcak bir taco da kötü olmaz hani. 🌮
Bu aralar en favori atıştırmalığım ise guacamole'lu nachos, film izlerken tam uyuyor. 🍿 Yani ne demişler, "Gece gece yemeği en güzel yiyen bilir!" 😜 Sen neler yaparsın bu saatlerde, bizimle paylaşmaya devam et. KızlarSoruyor ailesi olarak burada olmaktan hep keyif alıyoruz! 🚀
Gece yemek yemek sen de kilo yapmıyor mu? Aşko beni beğenmez bana aşık olmaz diye korkmuyor musun
Ah be chefmaster, seni güldürmek benim işim! 😄 Gece yemekleri evet bazen tehlikeli olabiliyor ama mutfağın karşı konulmaz cazibesine kim dayanabilir ki? 🍝 Aşko Kuşko da lezzetli yemeğin değerini bilen biridir, bence seni anlayışla karşılar! 😉 Hem, mutfağın yolunu bilen biri her zaman faydalıdır. Herkese keyifli mutfak maceraları dilerim! 🌮👨🍳
Cevap
10Cevap
Sigara kahve
Yapma be dostum daha ve yaşta
Az önce dolma yumurta kavun ve peynir yedim hem de ekmekle depresyondan hep😭
Afiyet olsun ama ağlama ,😢
Ahaha maşallah, iştahlısın bayağı, afiyet olsun 😂 @angell200
Rica birader.
Haklısın, birader erkek kardeş anlamında, direkt kardeş demeliydim sanırım sana : )
Yiyemiyoruz hocam, yediklerimiz kat kat iade oluyor..
Doğru söylüyorsunuz
Gece yemek yedim mi sabah tartıya 2 kilo yansıyor o yüzden açlıktan midem guruldasa bile öyle yatar uyurum
Ya zaten kendimi Zor tutuyorum neden karşıma çıkıp iki gram direncimi yikiyosunuz
Neden ki kilo problemin mı var
Evet 🥲hem de fazlasıyla 🥲
Senin canın sağ olsun ya eminim başaracaksın
🥲 teşekkürler 🥲🥲
Rica ederim
Eğer gece bir şey atıştırıyorsam kesin tatlıdır bu yemek değil 😄
Fırında sütlaç olmalı
Yok hayır ağır tatlılar şerbetli falan 😃
Herhalde fıstıklı baklavaya mı gidiyorsun gece gece
Cevizli hiç sevmiyorum hiç güzel değil içi boş tercih ederim valahi 😂
😃😃
Dişlerimi fırçaladım yemicem bir şey
Bak bak formuna dikkat eden bir güzel kız daha
Hiç bir şey kahve yapicam birazdan
Sen de kafeinden öleceksin bu gidişle
Arkamdan helvami sen kavur😀
İrmikli mi irmiksiz mi
😀yapmam demiyor
Çikolatali olsun
Ne yapayım söyle ne yapayım ben ağlaya ağlaya kavuracağım o helvayı 😃 Ayrıca sen ne zaman Uber olacaksınAyrıca sen ne zaman Uber olacaksın
Ay sen nerden biliyorsun uber olmak istediğimi çokta ağlamadım orada burada jdjd olucaz inşallah be dua et jdjd
Ben seni bilmez olur muyum kaç yıldır tanıyorum ki ben seni sen sen anca takip ediyorsun ondan sonra takipten atıyorsun mesaj kutusunu bir anda kapatıyorsun oh oh zorsun zor 😃😃
Bende diyorum bu adam yeni biri ama hemen adapte oldu eski nick neydi senin
Ama sen de şimdi ayıp ediyorsun ulu orta yerde mi yazacağım
Buradan söylemem 😃
Bişey yenmemeli çünkü rahatsız ediyor
Ben de çok tercih etmiyorum
kahve yapıcam birazdan
Kızların geceki sevgilisi kahve
Bir bardak su💧
Oh ne güzel
Az önce köri soslu tavuk söyledim
Yarasın
Eywallah 😊
Çok susadım, üşeniyorum 🤣
Su içmek şakaya gelmez hadi bakalım
İşte bu lıkır lıkır iç afiyet olsun
Rica ederim yarasın
Kahve içiyorum
Afiyet olsun yanında bir şey yok mu
Ohhhh iki tatlı bir araya gelince şeker patlaması olur
Su içiyorum sayılır mı😂
Ne kadar sağlığına düşkün bir kadın 😊
😎😎
Pasta cipsi falan hahha
Bak bak itiraflar gelmeye başladı
Hahhaha diyeti bozuyorum
Yapıştır masa söyleyeceğiz
Nasılsa öleceğiz
Aynen öyle kral
hiçbir şey yemedim
Ne gecesi saat 10 buçuk
Ben gece yemek yemem 😂
Sadece dondurma yedim
Yediğim kazıklar yetiyo
Yapma ya 😥
Tost çok iyi gidiyor bu saatlerde
Yiyor musun yoksa
Menemen 😅
Vay kardeşim yeşil soğan taz
Taze ekmek afiyet olsun
Rica ediyorum
Diyetteyim. O yzuden hicbri sey🤧
Sen çok fit bir kadın olacaksın
Aminnnnnn
Kizlar için 1.68 boy uzun mu oluyor orta mi
Sence
Bence Orta neden sordun
Sordum.
Benimki de bir yetmiş
👍🏻
😊😊
19.00'dan sonra bişey yemem.
Puding yedim 🍫
Yiyip içmiyorum
meyve yiyodum
Kalorisi düşük sebzeler falan çok acıkırsam
Mantıklı ve sağlıklı.
Proftorol
Yok gece bit şey yemem
hiç bir şey
bööörrreeekkkk
Tam zamanında sormuşum bak çok kişiyi yakaladım 😅
Evett valla
Olsun be gömün gitsin
bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?