Her koşulda her yerde kahvemi içerim. Siz kahvenizi nerede içmeyi seviyorsunuz?

🙁☕❤️
🙁☕❤️

Balkonda sevsemde yatak da iyi😀Her koşulda her yerde kahvemi içerim içiyorum. İyi olacağım diye doktora gittim daha kötü oldum. İğne beni felç etmeyince anladım zaten işe yaramayacağını 😀

Her koşulda her yerde kahvemi içerim. Siz kahvenizi nerede içmeyi seviyorsunuz?
Cevapla