
Balkonda sevsemde yatak da iyi😀Her koşulda her yerde kahvemi içerim içiyorum. İyi olacağım diye doktora gittim daha kötü oldum. İğne beni felç etmeyince anladım zaten işe yaramayacağını 😀

Balkonda sevsemde yatak da iyi😀Her koşulda her yerde kahvemi içerim içiyorum. İyi olacağım diye doktora gittim daha kötü oldum. İğne beni felç etmeyince anladım zaten işe yaramayacağını 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Afiyet olsun :D evet bende her şekilde her zaman her yerde kahve içerim.
Hergün kahve içmek yormuyor mu? Zararlı da. 🙄
Zararlı evet ama yormuyor. Çok zor şartlarda yaptım 😊
Afiyet olsun. ☕
Teşekkür ederim 🌸
Rüzgar türbininin tepesinde içmezsem bişey anlamıyorum😂 nolsun kız evde içiyorum işte
😀😀
Ne iğnesi bu?
Kahve içmek alışkanlığını kesen bir aşı mı bulmuşlar
Kas gevşetici
Kahve, kas gevşetici zaten.
😊😊
Genelde bilgisayarımın başında, balkonda ve denizin kenarında içerim. En keyiflisi denizdeyken içileni sdfgsd
Ya şöyle manzaralı bi yer olabilir.
Ya da bir deniz kıyısı.
Uzanmışsın hamakta, ince bi müzik, biraz esinti.
Alaaaaaaaaah. 😀
o kadar dedim öpeyim de geçsin diye 🤣, sen hala tek iç kahveni
😀😀
Alakasiz yer ve zamanlarda daha bir lezzetli oluyor ilac gibi geliyor
Pencere önü manzara seyrederek içmeyi severim ya da tv bakarken çoğu ortama uyum sağlarım
En güzel balkonda gidiyor.
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🌸
Kahve cok icmem içersem de yeri farketmez ama cok kahve icmek kansere davetiye çıkarıyor
Genellikle yaz veya kış içmeyi severim ama türk kahvesi çok nadir içerim
bak bu dondan bendede var shshs
😀😀
Balkon da dökülüyor diye mi
Hayır rahatsızım diye
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Her yerde imkan var içerim. Afiyet olsun.
Teşekkür ederim
şu an bende içiyorum
Afiyet olsun:))
Tenku
Afiyet olsun çok geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
😉Sen demek kahve demek Nadiye, afiyet olsun.
Zaman buldukça içiyorum bende
Sahilde kafede
Heryerde tezgahım var
Ben de her yerde içebilirim kahveyi
Kahve içmeye hep zamanım ve bahanem vardır. 😀
Sabah ve gece sessizliğinde genelde balkon
Noldu kiii
Belim tutuldu:((
Nasıl oldu ki o 🥺
Hiç bilmiyorum. Fıtık var ters bir hareket böyle yapıyor işte
Bende de var geçmiş olsun şimdi nasılsın
Teşekkür ederim. Aynı yatırıyorum ilaç alıp
Masaj en iyisi de
Mutfakta içmeyi severim
Balkonumda
Yatakta içmeyi severim de döküyorum hep 😅
Her yerde😂
Evde