Zeytinyağında hangi markayı kullanıyorsunuz?

Evimizde soğuk sıcak tüm yemek ve salatalar için zeytinyağı tüketiyoruz. Özellikle zeytinyağının güneş ışığına doğrudan maruz kalmaması gerektiğinden teneke tercih ediyorum. Kristal marka en iyisi ama şöyle ayvalık taraflarında kendi imalathanesi olan varsa oradan temin etmek de güzel olurdu tabi. Hangi markaları kullanıyorsanız yeşillendirin :)

Zeytinyağında hangi markayı kullanıyorsunuz?
Cevapla